GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ninjo98 - 2011. március 27. - 18:54:05

Cím: kocsik
Írta: ninjo98 - 2011. március 27. - 18:54:05
Bocs hogy megint csak kérek de megint az admin házhoz kellene egy dolog: Hogyan tudok tuningolt kocsit lementeni?
(Ha kész az adminház fel fogom tölteni)
Cím: kocsik
Írta: Iceaac - 2011. március 27. - 19:16:01
http://sampforum.hu/index.php?topic=10930.0
Cím: kocsik
Írta: lusta19 - 2011. március 30. - 20:53:12
Egy példa:
 
tunedcar32 = AddStaticVehicle(565,784.7065,-1349.8866,13.1678,90.5655,0,0); //  //
AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//

 

public OnGameModeInit() alá!!!
Cím: kocsik
Írta: Popec16 - 2011. március 30. - 21:38:05
Lusta a példád majdnem jó de még mostsem tökéletes kihagytál egy fontos részletet amire hivatkozol ! :P
Cím: kocsik
Írta: lusta19 - 2011. március 30. - 21:40:12
Idézetet írta: Popec16 date=1301513885\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7132\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lusta a példád majdnem jó de még mostsem tökéletes kihagytál egy fontos részletet amire hivatkozol ! :P
 
Mod elejére:
new tunedcar 32;      :D
Cím: kocsik
Írta: TengeriMalac - 2011. március 30. - 23:00:33
Ami még fontosabb, Respawn után nem lesznek tuningolva :D
Cím: kocsik
Írta: lusta19 - 2011. március 30. - 23:33:10
Na igy kerek :D
Mod elejére:
 
new tunedcar 32;

 

public OnGameModeInit()

 alá!
   

   tunedcar32 = AddStaticVehicle(565,784.7065,-1349.8866,13.1678,90.5655,0,0); //  //
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//

 
Hogy respawn után is tuningolva legyen:
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
alá!
 
if (vehicleid == tunedcar32)
{
   AddVehicleComponent(tunedcar32,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar32,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar32,1049);//
}

 
 :P
Cím: kocsik
Írta: kurta999 - 2011. március 31. - 11:03:03
A kocsit újrakell spawnolni ( SetVehicleToRespawn ) mivel az OnVehicleSpawn az elsõ spawnnál nem hívódik meg. ( Amikor lerakja, de ha újraspawnolod akkor má minden spawnnál meghívódik. )
Cím: kocsik
Írta: lusta19 - 2011. március 31. - 11:19:35
Idézetet írta: kurta999 date=1301562183\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7132\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A kocsit újrakell spawnolni ( SetVehicleToRespawn ) mivel az OnVehicleSpawn az elsõ spawnnál nem hívódik meg. ( Amikor lerakja, de ha újraspawnolod akkor má minden spawnnál meghívódik. )
 
Nekem igy van bent kb 40 tuning  jármü és tökéletesen müködik, felrobban és azonnal a helyén van tuningolva :D