Szerző Téma: Kocsiberakás  (Megtekintve 730 alkalommal)

Kocsiberakás
« Dátum: 2010. Március 12. - 14:20:25 »
0 Show voters
Fájlból, sf_gen-bol hogy lehet betenni a kocsikat?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Kocsiberakás
« Válasz #1 Dátum: 2010. Március 12. - 14:30:47 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá:
 
LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");

 
Mód legaljára:
 
stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[])
{
new File:file_ptr;
new line[256];
new var_from_line[64];
new vehicletype;
new Float:SpawnX;
new Float:SpawnY;
new Float:SpawnZ;
new Float:SpawnRot;
    new Color1, Color2;
new index;
new vehicles_loaded;
file_ptr = fopen(filename,filemode:io_read);
if(!file_ptr) return 0;
vehicles_loaded = 0;
while(fread(file_ptr,line,256) > 0)
{
    index = 0;
    // Read type
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index);
        if(index == (-1)) continue;
        vehicletype = strval(var_from_line);
         if(vehicletype < 400 || vehicletype > 611) continue;
        // Read X, Y, Z, Rotation
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnX = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnY = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnZ = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnRot = floatstr(var_from_line);
        // Read Color1, Color2
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        Color1 = strval(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\';\',index+1);
        Color2 = strval(var_from_line);
        //printf(\"%d,%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d\",total_vehicles_from_files+vehicles_loaded+1,vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2);
AddStaticVehicleEx(vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2,(30*60)); // respawn 30 minutes
vehicles_loaded++;
}
fclose(file_ptr);
printf(\"Loaded %d vehicles from: %s\",vehicles_loaded,filename);
return vehicles_loaded;
}

 
Készíto: SAMP Team
Használd egészséggel.  ;)

Kocsiberakás
« Válasz #2 Dátum: 2010. Március 12. - 14:39:31 »
0 Show voters
Megpróbáltam xD
Eredmény:
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\lv\\GAMEMO~1\\LV.pwn(189) : error 017: undefined symbol \"LoadStaticVehiclesFromFile\"
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\lv\\GAMEMO~1\\LV.pwn(190) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\lv\\GAMEMO~1\\LV.pwn(190) : error 017: undefined symbol \"LoadStaticVehiclesFromFile\"
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\lv\\GAMEMO~1\\LV.pwn(190) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\DOCUME~1\\user\\Asztal\\lv\\GAMEMO~1\\LV.pwn(190) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
5 Errors.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Kocsiberakás
« Válasz #3 Dátum: 2010. Március 12. - 14:45:29 »
0 Show voters
Probléma: 2x van létrehozva a LoadStaticVehicleFromFile függvény.
Megoldás: kiveszed azt amit bemásoltál ( stock LoadStaticVehicleFromFile ), vagy nem töltöd be a gl_common nevu függvénykönyvtárat ( include ).

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal