Szia köszi hogy válaszoltál, azóta már rájöttem és sikerült ugy hogy egy parancsal berakja kocsiba az embert 2-3-4 vagy 4dik helyre. Most viszont aza gond hogy van eza parancs és ezt is ugy szeretném hogy ne keljen [id] csak aki a legközelebb van GETCLOSESTPLAYER és azt megcsinálja.
És egy másik dolog arról szeretnék kérdezni még hogy az hol van ha egy ember kijelentkezik a szerverrol egy adott szituációban PLAYERDISCONNECT?!?! akkor mikor ujra bejelentkezik akkor berakja mondjuk börtönbe a dolog miatt, hogy erre melyik parancs jó, mert gondolkoztam és például ha if PlayerCuffed[suspect] = 1; onplayerdisconnect és ha visszalogol akkor valami történjen vele pénz levonás vagy börtönbe rakás vagy valami.
Még1x köszi hogy válaszoltál ha lesz idod ez a 2 dolog érdekelne hogy kicsit közelebb jussak a megoldáshoz, vagy ha bárki más tudna SEGÍTENI ez ügyben megköszönném. Köszi elore mindenki
if(strcmp(cmd,\"/frisk\",true)==0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /frisk [playerid/PartOfName]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You cannot Frisk yourself!\"); return 1; }
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
new text1[20], text2[20], text3[20], text4[20], text5[20], text6[20];
if(PlayerInfo[giveplayerid][pDrugs] > 0) { text1 = \"| Drugs.\"; } else { text1 = \"| Empty Pocket.\"; }
if(PlayerInfo[giveplayerid][pMats] > 0) { text2 = \"| Materials.\"; } else { text2 = \"| Empty Pocket.\"; }
if(Fishes[giveplayerid][pWeight1] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight2] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight3] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight4] > 0 || Fishes[giveplayerid][pWeight5] > 0) { text3 = \"| Fishes.\"; } else { text3 = \"| Empty Pocket.\"; }
if(PlayerInfo[giveplayerid][pPhoneBook] > 0) { text4 = \"| Phone Book.\"; } else { text4 = \"| Empty Pocket.\"; }
if(PlayerInfo[giveplayerid][pWatch] > 0) { text5 = \"| Watch.\"; } else { text5 = \"| Empty Pocket.\"; }
new sweapon, sammo;
text6 = \"| Empty Pocket.\";
for (new i=0; i<9; i++)
{
GetPlayerWeaponData(giveplayerid, i, sweapon, sammo);
if(sweapon != 0 && sammo != 0)
{
text6 = \"| Weapon.\";
}
}
format(string, sizeof(string), \"|__________ Items with %s __________|\", giveplayer);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text3);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
format(string, sizeof(string), \"%s.\", text6);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, string);
if(PlayerInfo[giveplayerid][pSex] == 1) { format(string, sizeof(string), \"* %s taps %s all over his body and searches for some items.\", sendername ,giveplayer); }
else { format(string, sizeof(string), \"* %s taps %s all over her body and searches for some items.\", sendername ,giveplayer); }
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" That player is not near you !\");
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" That player is Offline !\");
return 1;
}
}
return 1;
}