public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél!\");
return 1;
}
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél!\");
return 1;
}
Ezt akkor is írja, ha javítod a kocsit, nem?
Valahogy a kettõ keveréke kellene, tehát pl:
[pawn]public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health !=1000)
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél, gyorsan írj be valamit! ((/me))\");
}
}[/pawn]
Esetleg így :
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health <= 0 || health <= 999)
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél, gyorsan írj be valamit! ((/me))\");
}
}
Esetleg így :
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health <= 0 || health <= 999)
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél, gyorsan írj be valamit! ((/me))\");
}
}
A
if(health !=1000)
és a
if(health <= 0 || health <= 999)
nem ugyan azt tudja? :O