for(new i=0;i<299;i++){AddPlayerClass(i,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);}
public Object(playerid){new Float:hp;GetPlayerHealth(playerid, hp);TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlvaSetPlayerHealth(playerid, 100000);return 1;}public ObjectOff(playerid){new Float:hp;SetPlayerHealth(playerid, hp);TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldásaGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénreturn 1;}