-
Régóta próbálkozok megoldani hogyha felrobban egy jármű akkor a helyére egy felrobbant kocsi objectjét tegye a helyére.
Röviden ha felrobban a kocsi a helyére tegyen le egy objectet és a felrobbant kocsit pedig /spawnolja újra/ egy xyz koordinátára helyezze. És kellene 2 parancs amivel a legközelebbi és az összes kocsi objectet törölje.
Válaszokat előre is köszönöm :)
-
tömb, aminek elemszáma megegyezik az autók számával, és OnVehicleDeath() alatt létrehozod az objectet, az autót pedig respawnolod, és elrakod egy másik helyre.
-
Rendben köszönöm :D Ha nem sikerülne akkor még ma írok.
Hát nem jött össze :/ :Cry2:
Megírtam, de valahogy nem akarja lehozni az objectet.
Mi lehet a gond?
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
new carid;
GetVehiclePos(carid, x, y, z);
if(getcarid == carid)
{
CarInfo[carid][cLocationx] = -1357.8917;
CarInfo[carid][cLocationy] = -517.0280;
CarInfo[carid][cLocationz] = 14.1719;
GetVehiclePos(carid, x, y, z);
Object[carid] = CreateDynamicObject(3594, x, y, z, 0, 90, 274);
}
return 1;
}
[gmod]Először is használd a módosítás gombot és ne duplaposztolj, köszönöm.[/gmod]
-
carid halál felesleges, ott az alapértelmezett \'vehicleid\' változó, használd azt.
-
Leegyszerűsítettem de még mindig nem jó :/
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
Object[vehicleid] = CreateDynamicObject(3594, x, y, z, 0, 90, 274);
return 1;
}
-
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
new Float:xk,Float:yk,Float:zk;
GetVehiclePos(vehicleid,xk,yk,zk);
CreateObject(325,xk,yk,zk,0,0,0,0);
SetVehiclePos(vehicleid,0.0,0.0,0.0); //Ezt a sort ha akarod vedd ki mert ez csak az hogy robbanás után újra spawnolja
return 1;
}