Szerző Téma: Kocsi robbanás  (Megtekintve 1320 alkalommal)

Kocsi robbanás
« Dátum: 2015. március 23. - 12:11:36 »
0 Show voters
Régóta próbálkozok megoldani hogyha felrobban egy jármű akkor a helyére egy felrobbant kocsi objectjét tegye a helyére.
Röviden ha felrobban a kocsi a helyére tegyen le egy objectet és a felrobbant kocsit pedig /spawnolja újra/ egy xyz koordinátára helyezze. És kellene 2 parancs amivel a legközelebbi és az összes kocsi objectet törölje.
Válaszokat előre is köszönöm :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 23. - 13:23:42 írta RusH. »

Kocsi robbanás
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 23. - 12:43:32 »
0 Show voters
tömb, aminek elemszáma megegyezik az autók számával, és OnVehicleDeath() alatt létrehozod az objectet, az autót pedig respawnolod, és elrakod egy másik helyre.

Kocsi robbanás
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 23. - 18:22:37 »
0 Show voters
Rendben köszönöm :D Ha nem sikerülne akkor még ma írok.


Hát nem jött össze :/  :Cry2:
Megírtam, de valahogy nem akarja lehozni az objectet.
Mi lehet a gond?
 

public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new carid;
GetVehiclePos(carid, x, y, z);
if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = -1357.8917;
            CarInfo[carid][cLocationy] = -517.0280;
            CarInfo[carid][cLocationz] = 14.1719;
            GetVehiclePos(carid, x, y, z);
                   Object[carid] = CreateDynamicObject(3594, x, y, z, 0, 90, 274);
                   }
return 1;
}

 
[gmod]Először is használd a módosítás gombot és ne duplaposztolj, köszönöm.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 23. - 19:34:09 írta anGeL »

Kocsi robbanás
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 23. - 19:41:54 »
0 Show voters
carid halál felesleges, ott az alapértelmezett \'vehicleid\' változó, használd azt.

Kocsi robbanás
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 24. - 07:08:44 »
0 Show voters
Leegyszerűsítettem de még mindig nem jó :/
 
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
Object[vehicleid] = CreateDynamicObject(3594, x, y, z, 0, 90, 274);
return 1;
}

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Kocsi robbanás
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 24. - 09:33:28 »
0 Show voters
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
          new Float:xk,Float:yk,Float:zk;
          GetVehiclePos(vehicleid,xk,yk,zk);
          CreateObject(325,xk,yk,zk,0,0,0,0);
          SetVehiclePos(vehicleid,0.0,0.0,0.0); //Ezt a sort ha akarod vedd ki mert ez csak az hogy robbanás után újra spawnolja
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal