GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2012. január 03. - 20:51:46

Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: tudvari - 2012. január 03. - 20:51:46
Sziasztok,hála nektek sikerült megoldanám,hogy ha valaki vesz egy kocsit,akkor az a legnagyobb szám+1 névvel rendelkezzen.
Most az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet azt megcsinálni,hogy a nem munka kocsikba ha valaki beszáll akkor lefreezelje? vagyis hogy lehet elkülöníteni a kettõt?
Vagy tudotok erre egy másik megoldást amivel mûködik a mentés/betöltés és megkülönböztetés?
Elõre is köszönöm mindenki segítségét :D
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: Bazsi - 2012. január 03. - 21:21:29
Hát gondolom dinivel csináltad, de akkor is jó, ha nem azzal, csak a példa olyan, annyit kell, hogy ha a játékos  == a tulaj neve, akkor ez és ez történjen, pl:
if(strcmp(dini_Get( fajl, \"Tulaj\"), playername) )
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: tudvari - 2012. január 03. - 21:27:02
Nem az nem megy hanem az elõtte lévõ. Hogy írjam be azt,hogy ne írja ki ezt a munkás jármûveknél,hanem csak azoknál amik benne vannak a mappában?
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: dexi - 2012. január 03. - 21:31:09
Változó..
new bandakocsi[MAX_VEHICLES];
ùgy müködik mint ami a játékosokhoz jó.
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: Bazsi - 2012. január 03. - 21:48:41
Hát ha nincs sok bandakocsi, és van türelmed, akkor mindegyiknek létrehozol egy változót és úgy hozod létre és akkor ha abba beleszáll, akkor mi történjen, de ha lusta vagy nagyon, akkor úgy is meg lehet csinálni, hogy az autónak a model id-jét kéred le és ha az az, akkor mi történjen... (http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleModel)
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: Game94 - 2012. január 04. - 08:15:19
A módodban elõször a megvásárolható kocsikat töltsd be és utána a többit. És amikor beszáll a kocsiba akkor kérdezd le hogy létezik-e olyan id-jû fájl, mint ami a kocsi id-je. Ha nem akkor nem vásárolható meg, ha van akkor kérdezd le hogy eladó-e stb...
Cím: Kocsi Rendszer Kérdések
Írta: tudvari - 2012. január 04. - 16:18:19
Szóval ha lecserélem a betöltésnél a CreateVehicle-t AddStaticVehicle-re és berakom a többi jármû elé a jármûvek betöltését,akkor meg lehet azt oldani,hogy az 1.ini-nek 1 lesz az id-je stb?
ÉS azt hogy lehet megcsinálni,hogy megnézze,van e olyan nevû fájl a mappában?
formatolni kell,majd if file exist?
UPDATE:
[pawn]sajatkocsi = AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));[/pawn]
Itt a betöltõ sorom,de nem tudom,hogy hogy definiáljam a sajatkocsi változót.Mert utána kéne a darabszám kockás zárójelben,de nem tudom,hogy hogy kell meghatározni,hogy a darab szám annyi legyen amennyi van a mappában.
Ez meg a mentésem,lehetséges hogy nem is a definiálással van a baj,hanem,hogy rosszul vannak az if-ek.Mert betölti az összes kocsit ami ott,van de a mentéssel van a baj és az elsõ pozícióra rakja õket.
[pawn]   if(vehicleid == sajatkocsi)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
    format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
   dini_FloatSet(file,\"X\", x);
   dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
   dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
   dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
}[/pawn]