Ötletek hogy miért így menti a dflie a pozíciókat?
X=1127711100
Y=-1026085242
Z=1073840128
nincs köztük pont vagy nem tudom de ennek nem ilyennek kellene lennie :/
Az OnPlayerDisconnect rész:
dfile_Open(str);
new Float: playerpos[3];
GetPlayerPos(playerid, playerpos[0], playerpos[1], playerpos[2]);
dfile_WriteInt(\"X\", playerpos[0]);
dfile_WriteInt(\"Y\", playerpos[1]);
dfile_WriteInt(\"Z\", playerpos[2]);
dfile_SaveFile();
dfile_CloseFile();
A betöltés sem jó mert a 0-s kordinátájú mezőre rak akkor is ha kézzel átirom a fájlban a kordinátákat
az OnPlayerSpawn rész:
dfile_Open(str);
new Float: loadpos[3];
loadpos[0] = dfile_ReadInt(\"X\");
loadpos[1] = dfile_ReadInt(\"Y\");
loadpos[2] = dfile_ReadInt(\"Z\");
SetPlayerPos(playerid, loadpos[0], loadpos[1], loadpos[2]);
dfile_SaveFile();
dfile_CloseFile();
Remélem valaki tud segíteni előre is köszönöm a válaszokat