http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=82162
Először beraksz egy zenét ezzel a callbackal:
new zene;
zene = Audio_PlayStreamed(..értékek...);
azért kell változót rakni elé mert a visszatérés a handleid lesz.
Majd beállítod a 3D hatást: (X,Y,Z) Az OnPlayerUpdateból checkkeled a jármű Pozját és + Setteled a 3d hatást.)
Audio_Set3DPosition(playerid, zene, Float:x, Float:y, Float:z, Float:distance);
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=82162
Először beraksz egy zenét ezzel a callbackal:
new zene;
zene = Audio_PlayStreamed(..értékek...);
azért kell változót rakni elé mert a visszatérés a handleid lesz.
Majd beállítod a 3D hatást: (X,Y,Z) Az OnPlayerUpdateból checkkeled a jármű Pozját és + Setteled a 3d hatást.)
Audio_Set3DPosition(playerid, zene, Float:x, Float:y, Float:z, Float:distance);
Nálam nem jó még a zene sem indul el :(
Ha megkérlek ebböl egy alap scriptet összeraksz nekem egy fs-be pls?
Elöre is köszi :)
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:VehPoz[3], zene;
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), VehPoz[0], VehPoz[1], VehPoz[2]);
zene = Audio_PlayStreamed(playerid, \"http://weboldalam.hu/link.mp3\", false, false, false);
Audio_Set3DPosition(playerid, zene, VehPoz[0], VehPoz[1], VehPoz[2], 15.0);
}
return true;
}
esetleg még bele tudsz vinni, hogy ha távolodik halkabb legyen az egész, azt már nem csinálom meg. Mellesleg ehhez a játékosnak is felkell rakni a \"client\" verziót!