new elegy;
public OnGameModeInit()
{
elegy = AddStaticVehicle(562, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 1);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == elegy)
{
AddVehicleComponent(elegy, 1080);
}
}
return 1;
}
De csak akkor adja hozzá mikor beleülsz (kiszálláskor megmarad).
Szerk: Próbáltam így is, de nem mûködött:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == 562)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1080);
}
return 1;
}
Talán:
for ( new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++ )
{
AddVehicleComponent(i, 1080);
}
Csak nem tudom hova rakd.