-
Üdv.
Olyan kellene nekem, hogy egy adott játékost ne engedjen kiszállni a kocsiból.
ClearAnimaions nem jó.
-
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
return 1;
}
Így?
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
Lekéred a billentyût,amivel kiszáll és akkor hívod meg a ClearAnimations-t.
Szerintem ez így jó lesz! ;)
-
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
Lekéred a billentyût,amivel kiszáll és akkor hívod meg a ClearAnimations-t.
Szerintem ez így jó lesz! ;)
Ezzel le lehet kérni? Én nem tudok róla. :S
-
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, playerid, 1, 1);
return 1;
}
így?
-
Zeteni: Nem jó.
-
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
return 1;
}
Így?
Vagy:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
ClearAnimations(playerid);
}
return 1;
}
KEY_SECONDARY_ATTACK = Enter
-
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".
Amikor kiszáll, visszarakod a megcímkézett kocsiba.
Remélem érted. ;)
-
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".
Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.
Remélem érted. ;)
Valahogy így gondolod nem?
new current;
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger)
{
current = vehicleid;
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0);
return 1;
}
-
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".
Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.
Remélem érted. ;)
Valahogy így gondolod nem?
new current;
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger)
{
current = vehicleid;
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0);
return 1;
}
[/quote]
Nem fogja vissz*rakni,épp ma próbáltam úgy! :D
Bence:
Azért linkeltem azt a linket,mert ott vannak a billentyûk elnevezése!
Neked a KEY_SECONDARY_ATTACK kell!
Ahogy JBauer leírta,úgy gondoltam!
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
ClearAnimations(playerid);
}
return 1;
}
[/quote]
-
Így sem jó. rádob a motor tetejére.
-
Amikor beül egy autóba, \"megcímkézed\".
Amikor kiszáll, vissz*rakod a megcímkézett kocsiba.
Remélem érted. ;)
Valahogy így gondolod nem?
new current;
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassanger)
{
current = vehicleid;
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, current, 0);
return 1;
}
[/quote]
Nem fogja vissz*rakni,épp ma próbáltam úgy! :D
[/quote]
Fél-1mp-es timer, és vissza fogja tenni (legalább is 0.3d alatt még visszarakta) :) Sajna szép megoldásról még én sem hallottam :(
-
Áh, azért köszi.