Amikor létrehozol egy jármûvet akármelyik függvénnyel (AddSt.., Createveh...) az mindig visszaad egy értéket, ezt neked csak tárolni kell egy változóban és tudsz rá hivatkozni.
Ha minden játékos csak egyetlen egy jármûvet kérhet le akkor egy ilyesmi változót létre hozol:
new VehicleID[MAX_PLAYERS];
Majd ezt a parancsba beillesztve, ahol létre akarod hozni a jármûvet így használod:
VehicleID[playerid] = CreateVehicle(...
Utána törölheted ennek a változó segítségével a lekért jármûvet mielõtt egy másik jármûvet kér le, vagy éppen távozik a szerverrõl a játékos:
DestroyVehicle(VehicleID[playerid]);
VehicleID[playerid] = CreateVehicle(...
Más a helyzet ha játékosonként több jármûnek szeretnéd tárolni az azonosítószámát, akkor ilyesmi változóra lesz szükséged, persze ez a többi kód megírását is nehezebbé fogja tenni:
new VehicleID[MAX_PLAYERS][10];
Persze a kérdés mindig adott, mi célból szeretnéd tárolni egy jármû azonosítószámát?
Mert annak megfelelõen kapnál választ kérdésedre.
(Amit legfelül írtam az direkt játékosonkénti példa tehát egyetlen egy jármû azonosítószámának tárolását illetve felhasználását szemlélteti nagyjából.)