Szerző Téma: Kocsi id  (Megtekintve 1311 alkalommal)

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Dátum: 2013. január 04. - 13:04:58 »
0 Show voters
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy amikor a AddStaticVehicleEx el le spawn olok egy jármûvet annak tudok valahogy egy id-t állítani amire késõbb hivatkozni is lehet ???

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 04. - 13:12:18 »
0 Show voters
Persze, le lehet kérni bemásoltam egy függvény ennek a segítségivel lekérdezheted a jármût amelyikbe a játékos beszált.. Így bármelyik kocsit le tudod kérni.. :)
 

new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Beszáltál egy kocsiba! KocsiID: %i\",vehicleid);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 13:13:53 írta ZyZu »

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 04. - 13:24:04 »
0 Show voters
Öööö rendeben de ez a jármû id-jét kéri le nem de ??
Az meg nekem nem jó mert egy kocsi bérlõ rendszert akarok írni és én nem az összes a megadott id-vel renderkezöre akarok hivatkozni hanem csak pár általam megjelölt re mert az fél munka lenne ha minden egyes elegant-ot bérelni kellene a szerveren nem de ;)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 04. - 13:29:15 »
0 Show voters
Más megoldás nincs rá mivel keveredik akkor az ID -vel..  :rolleyes:

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 04. - 13:35:24 »
0 Show voters
Na neee olyan nincs hogy nem lehet sehogy se egy autót megjelölni külön neee  :Cry2:
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 13:38:47 írta hunfiu »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 04. - 13:50:55 »
0 Show voters
Vagy esetleg mindegyik kocsinak létrehozól egy változót majd lekéred de szerintem az nagyobb munka lenne..  :noexpression:

Nem elérhető hunfiu

  • 161
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 04. - 13:56:36 »
0 Show voters
na és azt hogy lehet ????

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Kocsi id
« Válasz #7 Dátum: 2013. január 04. - 14:05:22 »
0 Show voters
new jármû[4];
public OnGameModeInit()
{
          jármû[0] = CreateVehicle...
          jármû[1] = CreateVehicle...
          jármû[2] = CreateVehicle...
          jármû[3] = CreateVehicle...
          return 1;
}

Kocsi id
« Válasz #8 Dátum: 2013. január 04. - 17:33:21 »
0 Show voters
Amikor létrehozol egy jármûvet akármelyik függvénnyel (AddSt.., Createveh...) az mindig visszaad egy értéket, ezt neked csak tárolni kell egy változóban és tudsz rá hivatkozni.
Ha minden játékos csak egyetlen egy jármûvet kérhet le akkor egy ilyesmi változót létre hozol:
 
new VehicleID[MAX_PLAYERS];

 
Majd ezt a parancsba beillesztve, ahol létre akarod hozni a jármûvet így használod:
 
VehicleID[playerid] = CreateVehicle(...

 
Utána törölheted ennek a változó segítségével a lekért jármûvet mielõtt egy másik jármûvet kér le, vagy éppen távozik a szerverrõl a játékos:
 

DestroyVehicle(VehicleID[playerid]);
VehicleID[playerid] = CreateVehicle(...

 
Más a helyzet ha játékosonként több jármûnek szeretnéd tárolni az azonosítószámát, akkor ilyesmi változóra lesz szükséged, persze ez a többi kód megírását is nehezebbé fogja tenni:
 
new VehicleID[MAX_PLAYERS][10];

 
Persze a kérdés mindig adott, mi célból szeretnéd tárolni egy jármû azonosítószámát?
Mert annak megfelelõen kapnál választ kérdésedre.
(Amit legfelül írtam az direkt játékosonkénti példa tehát egyetlen egy jármû azonosítószámának tárolását illetve felhasználását szemlélteti nagyjából.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal