public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"CarRespawn\", 300000, 1);
return 1;
}
forward CarRespawn();
public CarRespawn()
{
for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
{
if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
{
SetVehicleToRespawn ( vid );
}
}
SendClientMessageToAll(-1,\"Minden jármû ujra lett spawnolva\");
return 1;
}
stock IsVehicleOccupied(vehicleid)
{
for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
}
return 0;
}
\" post=\"235139\" timestamp=\"1331028942\"]
Használok. de nem jó mert nem eredeti a talaj.
[/quote]
Az objeckt betöltõ épp arra jó , lefagyaszt addig betölti az objeckteket (a mapot)
>\" post=\"235141\" timestamp=\"1331031300\"]link=topic=22180.msg235139#msg235139 date=1331028942]
Használok. de nem jó mert nem eredeti a talaj.
[/quote]
Az objeckt betöltõ épp arra jó , lefagyaszt addig betölti az objeckteket (a mapot)
[/quote]
De a kocsi nem fagy le. Egy olyan script lenne jó, ami vissza rakja a kocsit egy idõ után ha nem ül benne senki.
Próbáld meg sima createobjecttel berakni az új utat.
> link=topic=22180.msg235141#msg235141 date=1331031300]link=topic=22180.msg235139#msg235139 date=1331028942]Az objeckt betöltõ épp arra jó , lefagyaszt addig betölti az objeckteket (a mapot)
Használok. de nem jó mert nem eredeti a talaj.
[/quote]
De a kocsi nem fagy le. Egy olyan script lenne jó, ami vissz*rakja a kocsit egy idõ után ha bem ül benne senki.
Próbáld meg sima createobjecttel berakni az új utat.
[/quote]
Nekem is van olyan mapom ami a levegõbe vízen stb. helyen van és kocsi is vannak rajta mégse esik le ^-^