GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Neon - 2012. Május 14. - 15:31:23

Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Neon - 2012. Május 14. - 15:31:23
Sziasztok
Nemtom mia baja de ha csatlakozok a szerrora beirom pld /v infernus akkor dodo repcsit add le mindegyik kocsinál ez van
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Norby - 2012. Május 14. - 15:36:46
Másold be a /v parancsodat.
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Neon - 2012. Május 14. - 15:43:11
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{8F698F}Használat: {FF0606}/v {99FF00}[modelid/jármûnév] {0000FF}[szín1] {FF9933}[szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0606}Hiba: {00BFFF}Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FF0606}Jármû lerakva! {33AA33}Név: {FFFFFF}%s | {33AA33}(Model ID: %d) | {FFFFFF}Szín1: %d, {33AA33}Szín2: %d\", VehicleNames[dodo], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: norbee0170 - 2012. Május 16. - 15:44:25
if(car < 400 || car > 611) return [/quote]
ez minek bele?
 nemtom a kocsi id-ket de lehet h nincs benne a 400-611-ig ben sztem töröld
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: FastFurious - 2012. Május 16. - 16:05:22
Ezt ragd bele
 
CMD:v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}Használat: {057CEA}/v {33FF33}[modelid/jármunév] {CDF917}[szín1] {33CCFF}[szín2]\");
new car;
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{CDF917}Hiba: Nincs ilyen jármu!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FF0000}Jármu lerakva! {057CEA}Név: %s | {33FF33}(Model ID: %d) |{CDF917} Szín1: %d, {33CCFF}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Cappsy - 2012. Május 16. - 18:57:54
ez nem jò :nono:
elcsusztak a kocsiidk
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Gabor.. - 2012. Május 17. - 18:07:32
dcmd_v(playerid, params[])
{
                new Index;
                new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
                new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
                new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
            if(!strlen(tmp)) return
                SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{8F698F}Használat: {FF0606}/v {99FF00}[modelid/járm&#251;név] {0000FF}[szín1] {FF9933}[szín2]\");
                new car;
                new string[128];
                new colour1, colour2;
                if(!IsNumeric(tmp))
                car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
                else car = strval(tmp);
                if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0606}Hiba: {00BFFF}Nincs ilyen járm&#251;!\");
                if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
                if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
                new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                new Float:Angle,int1;
                new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
                int1 = GetPlayerInterior(playerid);
                SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
                LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
                PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
                format(string, sizeof(string), \"{FF0606}Járm&#251; lerakva! {33AA33}Név: {FFFFFF}%s | {33AA33}(Model ID: %d) | {FFFFFF}Szín1: %d, {33AA33}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
                return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 23:22:33
az idék kavarodtak benne el sztm
Nem vagyok moderátor se semmi de elvileg ha jò, és sikerült kérlek kirakod a `megoldva`
jelzõt  :-/
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Neon - 2012. Május 14. - 15:31:23
Sziasztok
Nemtom mia baja de ha csatlakozok a szerrora beirom pld /v infernus akkor dodo repcsit add le mindegyik kocsinál ez van
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Norby - 2012. Május 14. - 15:36:46
Másold be a /v parancsodat.
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Neon - 2012. Május 14. - 15:43:11
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{8F698F}Használat: {FF0606}/v {99FF00}[modelid/jármûnév] {0000FF}[szín1] {FF9933}[szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0606}Hiba: {00BFFF}Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FF0606}Jármû lerakva! {33AA33}Név: {FFFFFF}%s | {33AA33}(Model ID: %d) | {FFFFFF}Szín1: %d, {33AA33}Szín2: %d\", VehicleNames[dodo], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: norbee0170 - 2012. Május 16. - 15:44:25
if(car < 400 || car > 611) return [/quote]
ez minek bele?
 nemtom a kocsi id-ket de lehet h nincs benne a 400-611-ig ben sztem töröld
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: FastFurious - 2012. Május 16. - 16:05:22
Ezt ragd bele
 
CMD:v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"{FF0000}Használat: {057CEA}/v {33FF33}[modelid/jármunév] {CDF917}[szín1] {33CCFF}[szín2]\");
new car;
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{CDF917}Hiba: Nincs ilyen jármu!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FF0000}Jármu lerakva! {057CEA}Név: %s | {33FF33}(Model ID: %d) |{CDF917} Szín1: %d, {33CCFF}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Cappsy - 2012. Május 16. - 18:57:54
ez nem jò :nono:
elcsusztak a kocsiidk
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Gabor.. - 2012. Május 17. - 18:07:32
dcmd_v(playerid, params[])
{
                new Index;
                new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
                new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
                new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
            if(!strlen(tmp)) return
                SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{8F698F}Használat: {FF0606}/v {99FF00}[modelid/járm&#251;név] {0000FF}[szín1] {FF9933}[szín2]\");
                new car;
                new string[128];
                new colour1, colour2;
                if(!IsNumeric(tmp))
                car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
                else car = strval(tmp);
                if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"{FF0606}Hiba: {00BFFF}Nincs ilyen járm&#251;!\");
                if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
                if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
                new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                new Float:Angle,int1;
                new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
                int1 = GetPlayerInterior(playerid);
                SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
                LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
                PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
                format(string, sizeof(string), \"{FF0606}Járm&#251; lerakva! {33AA33}Név: {FFFFFF}%s | {33AA33}(Model ID: %d) | {FFFFFF}Szín1: %d, {33AA33}Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
                return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
Cím: Kocsi helyet dodo-t spawnol
Írta: Cappsy - 2012. Május 17. - 23:22:33
az idék kavarodtak benne el sztm
Nem vagyok moderátor se semmi de elvileg ha jò, és sikerült kérlek kirakod a `megoldva`
jelzõt  :-/