Szerző Téma: kocsi berakás  (Megtekintve 723 alkalommal)

Nem elérhető syt

kocsi berakás
« Dátum: 2011. január 23. - 08:52:46 »
0 Show voters
Sziasztok,
készítettem egy tuning kocsi berakási scriptett de nem tudom mert nem ír errort, de nem rakja le arra a helyre ahova elmentettem /save parancsal! :(
 
#include <a_samp>
new vehicle;
public OnGameModeInit( )
{
    vehicle = AddStaticVehicle(562,-2683.3130,219.2022,3.8056,299.1073,1,58); // elegy
    return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle (playerid, vehicleid)
{
    if (vehicleid == vehicle)
    {
        AddVehicleComponent(vehicle, 1010); // Nitro
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nitro added to the Taxi.\");
    }
    return 1;
}
[/quote]

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
kocsi berakás
« Válasz #1 Dátum: 2011. január 23. - 09:08:32 »
0 Show voters
Gondolom ez filterscriptben akarod, ha igen cseréld le az OnGameModeInit() OnFilterScriptInit()-re

Nem elérhető syt

kocsi berakás
« Válasz #2 Dátum: 2011. január 23. - 09:26:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1295770112\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5542\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom ez filterscriptben akarod, ha igen cseréld le az OnGameModeInit() OnFilterScriptInit()-re
 
koszi
anyi még a baj, hogy már lerakja de nem tuningolva!
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. - 10:03:39 írta IceMan. »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
kocsi berakás
« Válasz #3 Dátum: 2011. január 23. - 09:47:16 »
0 Show voters
Ne duplapostolj! Másrészt:
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    if(vehicleid == vehicle)
    {
        AddVehicleComponent(vehicle, 1010); // Nitro
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nitro added to the Taxi.\");
    }
    return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal