GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: syt - 2011. január 23. - 08:52:46

Cím: kocsi berakás
Írta: syt - 2011. január 23. - 08:52:46
Sziasztok,
készítettem egy tuning kocsi berakási scriptett de nem tudom mert nem ír errort, de nem rakja le arra a helyre ahova elmentettem /save parancsal! :(
 
#include <a_samp>
new vehicle;
public OnGameModeInit( )
{
    vehicle = AddStaticVehicle(562,-2683.3130,219.2022,3.8056,299.1073,1,58); // elegy
    return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle (playerid, vehicleid)
{
    if (vehicleid == vehicle)
    {
        AddVehicleComponent(vehicle, 1010); // Nitro
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nitro added to the Taxi.\");
    }
    return 1;
}
[/quote]
Cím: kocsi berakás
Írta: DrAkE - 2011. január 23. - 09:08:32
Gondolom ez filterscriptben akarod, ha igen cseréld le az OnGameModeInit() OnFilterScriptInit()-re
Cím: kocsi berakás
Írta: syt - 2011. január 23. - 09:26:31
Idézetet írta: DrAkE date=1295770112\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5542\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom ez filterscriptben akarod, ha igen cseréld le az OnGameModeInit() OnFilterScriptInit()-re
 
koszi
anyi még a baj, hogy már lerakja de nem tuningolva!
Cím: kocsi berakás
Írta: DrAkE - 2011. január 23. - 09:47:16
Ne duplapostolj! Másrészt:
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    if(vehicleid == vehicle)
    {
        AddVehicleComponent(vehicle, 1010); // Nitro
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nitro added to the Taxi.\");
    }
    return 1;
}