Szerző Téma: Kocsi ajtó bugg  (Megtekintve 1467 alkalommal)

Kocsi ajtó bugg
« Dátum: 2014. Október 28. - 07:45:53 »
0
Sziasztok,
lenne egy olyan problémám, hogy mikor kiszállok egy lemappolt felületen a kocsiból a karakter pattan egyet és nem csukódik be az ajtó.
Mivel elég nagy számú ilyen felület van a szerveren, elég zavaró a dolog.
Próbáltam már CreateDynamicObject-el és sima CreateObject-el is de mindkétszer ugyanaz történt.
A válaszokat előre is köszönöm:
Kisszundi
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 28. - 09:41:21 írta divkn »

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #1 Dátum: 2014. Október 28. - 20:58:12 »
0
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
         new Float:x, Float:y, Float:z;
         GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
         SetPlayerPos(playerid, x, y+1, z);
    }
    return 1;

 
Szerintem így jó lesz, ezt próbáld ki, az ajtót nemtudom.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 28. - 21:01:17 írta PeterBlue »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bugg
« Válasz #2 Dátum: 2014. Október 28. - 21:45:17 »
0
Azzal semmit sem fogsz elérni, hogy növeled az y pozícióját 1-el. Csupán áthelyezed. Rosszabb esetben beleépíted a falba. :D


Csak nálad fordul elő, vagy mindenkinél? Ugyanis nekem volt nem is kis ideig alkalmam teljesen mapolt felületeken járművekből ki-be szállni és én sosem tapasztaltam ilyen problémát. Egyébként ez nem szkriptelési probléma szkriptelt megoldással. Bár az simán előfordulhat, hogy mégis egy szkript a ludas és kiszálláskor fut le valami kellemetlen. Bár ha csak mapolt részen történik ilyen, akkor ezt is kizárhatjuk.

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #3 Dátum: 2014. Október 28. - 21:46:17 »
0
Így nem fog pattani egyet, ahogy a témanyitó írta.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bugg
« Válasz #4 Dátum: 2014. Október 28. - 21:54:55 »
0
Ááá, nem fog pattanni. Dehogyisnem fog pattanni. Az ajtó ugyanúgy nem fog becsukódni. A nagy áthelyezéstől pedig még nagyobbat fog \"pattanni\".

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #5 Dátum: 2014. Október 28. - 22:02:25 »
0
Úgy gondoltam, a játékos valami hiba miatt pattan ahogy a földhöz ér.Ennek megfelelően írtam a válaszomat.

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #6 Dátum: 2014. Október 29. - 06:40:54 »
0
Nem a pattanás a fő probléma, lehet rosszul fogalmaztam...
Hanem, hogy az ajtó nyitva marad. Igen több embernél is előfordul.
Úgy képzeljétek el, hogy olyan mintha a kocsi egy kicsit lejjebb lenne a mappoláson mint a player és amikor az kiszáll felpattan a \"helyére\", de az ajtót már nem csukja be. 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Október 29. 06:48:54[/time] )

Vagyis pont fordítva a kocsi van lejjebb mint a player. És zuhan egy picit a karakter, ezért nem csukja az ajtót.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 29. - 06:49:22 írta Kisszundi »

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #7 Dátum: 2014. Október 29. - 09:48:56 »
0
Lehet, hogy olyan objectet raktál oda, ami valamilyen bug miatt az autót picit magába engedi(Ezt nem feltétlen látod), de a karaktert kidobja magából, míg a derekáig nincs bennt.A legtöbb object mondjuk így viselkedik :D
Szerintem nem lehet megoldani.

Kocsi ajtó bugg
« Válasz #8 Dátum: 2014. November 08. - 09:48:48 »
0
Pattanás nem fel le szokott lenni?
akkor viszont a Z Pozíciót kellene módosítani nem? +1 el

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kocsi ajtó bugg
« Válasz #9 Dátum: 2014. November 28. - 19:04:58 »
0
[gmod]Egy hónapos téma, így zárom. Ha mégsem oldódott volna meg a probléma és/vagy mégsem elavult ennyi idő után sem a probléma, a témanyitó írjon nekem egy PM-et és megnyitom.[/gmod]
Egyébként ha jól értelmeztük a problémát, szkripti megoldás nincs rá. Amit tehetsz, az sem tökéletes.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal