-
Sziasztok!
Már nagyon sok helyen láttam hogy kocsira raknak 3DTextLabel -t. Csak azt nem értem hogyan :D
Ebben kellene a segítségetek! :)
-
OnGameModeInit
Alá hozz létre újjat ( Mutatom )
new ujjauto, Text3D:vehicle3Dtext;// ujjauto helyett bármi lehet // Ugye a vehicle3Dtext hez jön a TextLabel
vehicle3Dtext = Create3DTextLabel( \"{ff0000}[Admin verda]\\n((Ne nyúld le.!!))\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext, ujjauto, 0.0, 0.0, 2.0);// Ezt ugyan úgy OnGameModeInit alá. vagy AddStaticVehicle alá
ujjauto = AddStaticVehicle(589,-1258.8202,2715.3691,49.6700,210.0743,6,6);// és végül az autó amelyre ráakarod tenni a 3dtextet
Remélem tudtam segíteni :)
-
õ van egy kis bibi
beraktam az egészet nincs error/warning de nem hozza létre :(
[code]new ujjauto, Text3D:vehicle3Dtext;// ujjauto helyett bármi lehet // Ugye a vehicle3Dtext hez jön a TextLabel
vehicle3Dtext = Create3DTextLabel( \"Ezt ne vidd el!\", 0xc90606AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext, ujjauto, 0.0, 0.0, 2.0);// Ezt ugyan úgy OnGameModeInit alá. vagy AddStaticVehicle alá
ujjauto = AddStaticVehicle(411,2035.1418,1544.5195,10.8203,359,6,6);// és végül az autó amelyre ráakarod tenni a 3dtextet
-
Véletlen nem felé tetted az AddStaticVehicle-nek? Mert elõtte spawnolja le az autót és majd csak aztán tegye rá szerintem logikus.
-
Pedig jónak kéne lennie. :/
-
Tessék, írd be az OnGameModeInit függvény alá és jól lesz!! :)
new kocsi, Text3D:szoveg;
szoveg = Create3DTextLabel( \"Ezt a kocsit ne vidd el!\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0,0.0, 50.0, 0, 1 );
kocsi = CreateVehicle(411, 2035.1418, 1544.5195, 10.8203, 359, 6, 6);
Attach3DTextLabelToVehicle( szoveg, kocsi, 0.0, 0.0, 0.0);