-
Csá all! 1. kérés Milyen parancsal lehet egy ember mellé kocsit rakni?pl: rámegy az egyik menüpontra a dialogba és mellé rakjon egy kocsit?
2. kérés Azt meglehetne csinalni hogyha egy ember vesz egy kocsit akor az megmaradjon akor is ha kilép? Azon a helyen ahol hagyta
3. kérés Egyépként lehet olyan parancsot csinalni hogy bárki betudja zárni a kocsiját?xD
-
Lehet, Lehet, Lehet
-
Ezt az OnPlayetCommandText-hez :
if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0) // a parancs helyett azt írd oda amilyen parancsot szeretnél
{
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Ang;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);
CreateVehicle(0,x+1,y,z,Ang,-1,-1,-1); // 0 helyett a kívánt kocsi ID-je legyen ott
return 1;
}
-
if(!strcmp(\"/NRG-MOTOR\", cmdtext, true)) return GivePlayerVehicle(playerid, 522);
stock GivePlayerVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && vehicleid > 399 && vehicleid < 612)
{
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, vehicle;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
vehicle = CreateVehicle(vehicleid, x, y, z, a, -1, -1, 50000);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehicle, 0);
}
return 1;
}
-
Error lett töle :C:\\Documents and Settings\\Felicián\\Asztal\\Untitled.pwn(401) : error 017: undefined symbol \"x\"
ezek C:\\Documents and Settings\\Felicián\\Asztal\\Untitled.pwn(401) : error 017: undefined symbol \"x\"
igy raktam be a dialogba
if(dialogid == DIALOG_2)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000)
{
GivePlayerMoney(playerid, -1000);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Kaptál Egy hydrat-t!\" );
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Ang;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);
CreateVehicle(520,x+1,y,z,Ang,-1,-1,-1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nincs rá elég pénzed!(1000$)\");
}
}
case 1:
{
if(GetPlayerMoney(playerid) > 2000)
{
GivePlayerMoney(playerid, -2000);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Kaptál 5 db Molotovot-t!\" );
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Ang;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang);
CreateVehicle(600,x+1,y,z,Ang,-1,-1,-1);
}
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nincs rá elég pénzed!(1000$)\");
}
return 1;
}
return 0;
}
-
new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: Ang;
Helyett:
new Float: x, Float: y, Float: z, Float: Ang;
A pawn különbséget tud tenni kis és nagy betu között.