Nah, nem garantálom h működik mert nem teszteltem le... a lényeg az, h ugye a jobb gomb indítja el ezt a műveletet, a scriptem leellenőrzi, h az meg lett-e nyomva (vagyis az a gomb,ami épp be van állítva ha minden igaz) és ha a megnyomás után 5 mpen belül az adott animot hajtja végre a playered akk valszeg azt csinálja amire gondolsz
lövésem sincs melyik anim az próbáld ki mellékeltem egy listát
Sok sikert!
#include <a_samp>
// Sztem vmelyik ezek közül: https://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations#KNIFE
#define BLOCKED_KNIFE_ANIMATION \"mittudomén\"
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
// ahogy nézem KEY_HANDBRAKE néven van definiálva de ha minden igaz ez a jobb egérgomb vagy az a gomb amivel a késelést csinálják hátulról
if (newkeys & 128) SetPVarInt(playerid, \"KeyAimPressed\", GetTickCount());
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
// ellenőrzi h 5 másodpercen belül volt-e megnyomva a gomb
// ha igen és ha az animáció neve megegyezik a tiltott animáció nevével akk leállítjuk az animációt
if (GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"KeyAimPressed\") < 5000)
{
new animlib[32], animname[32];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
if (strcmp(BLOCKED_KNIFE_ANIMATION, animname) == 0)
{
ClearAnimations(playerid, 1);
}
}
return 1;
}