Szerző Téma: Klánrendszer(gang system)  (Megtekintve 600 alkalommal)

Klánrendszer(gang system)
« Dátum: 2014. február 26. - 18:12:53 »
0 Show voters
Sziasztok :)
Sajnos megint van egy kis problémám.
Irogatom a klánrendszerem.
Épp egy nagyon bonyolult részéhez, a meghíváshoz értem(nem akarom elmondani, hosszú lenne).
Már azt a CODE-ot irtam, ami betölti a játékos fájl-jából a klán ID-ket, amelyek meghívták õt.
Ez fájlban vhogy így néz ki:
 
Invites=3,5,84,3(stb...)

 
És a kód csak az elsõ ID-t tölti be:
 
stock AddInvitesToPlayer(playerid)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid));
if(dini_Exists(ClanFile))
{
new invites[MAX_CLANS];
for(new i=0;i<MAX_CLANS;i++)
{
   sscanf(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),\"p<,>i\",invites);
   ClanInvite[playerid][invites] = true;
}
}
return 1;
}

 
Itt az \'i\'-t tudom hogy csak 1 integert jelöl, ezért akarnám megkérdezni azt hogy: hogy tudnám az \'i\'-t olyanra cserélni, amely az egészet eltárolná, majd a játékos változóiba adagolná... :(
Elõre is köszönöm! :)
Sziasztok.

Klánrendszer(gang system)
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 01. - 16:09:55 »
0 Show voters
Vagy esetleg split?
itt a split-es verzióm:
 
stock AddInvitesToPlayer(playerid)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid));
if(dini_Exists(ClanFile))
{
new invites[MAX_CLANS][128];
split(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),invites,\',\');
for(new i=0;i<MAX_CLANS;++i)
{
   ClanInvite[playerid][strval(invites)] = true;
}
}
return 1;
}

 
de itt is van egy kicsi bug: minden id-t behoz de egy \'0\'-át is hozzáad.
pl ha ennyi kellene:
5,6,9...
ez lesz
0,5,6,9...
erre ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 01. - 18:47:35 írta scripter »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal