Szerző Téma: Kiterjesztett kirajzolódási távolság  (Megtekintve 1112 alkalommal)

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Dátum: 2013. július 07. - 18:38:47 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy van pár mappom, ami több mint 1000 objectbõl áll. Streamert használok, de nehézkesen tölti be a mappot és néhány objectet kihagy. + még a látótávolság sem jó...  :hmmm: úgy dobálja csak ki, mikor közeledek felé, ami eléggé zavaró!  :(
Valaki tudna a problémáimra valami orvosságot? aki tud, azt kérem részletesen írja le, mit kellene tennem, mert olvastam, hogy valahogy belehet állítani a látótávolságokat, de azt nem tudom hogyan.
Nagyon szépen köszönöm elõre is a segítségeket!  :)

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 07. - 19:21:33 »
0 Show voters
Használsz alap sima CreateObject funkciót is?

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 07. - 19:24:08 »
0 Show voters
Igen, de azokkal sem jó.  Ráadásul úgy tudom, hogy limitálva van valahány objectig  :confused:

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 07. - 19:28:24 »
0 Show voters
Pont ez az egyik hiba forrás, ne használj CreateObject se CreateObjectEx funkciót, mert azok global objectek és csökkentik az egy idõben egy helyen megjeleníthetõ objectek maximális számát ami ugye 1000 jelenleg.
Csak a streamer plugin által kínált CreateDynamicObject illetve a CreateDynamicObjectEx-et használd. Amúgy ez utóbbinál állíthatod a láthatóság távolságát is (Float:drawdistance = 0.0).
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 07. - 19:31:00 írta ɐʞzssǝlosz »

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #4 Dátum: 2013. július 07. - 19:32:35 »
0 Show voters
Köszönöm, És akkor mekkora értéket írjak a látótávolságra? Vagy az hogy van? hova kell tennem a GM-be?   :D
Bocsi, hogy ennyit kérdezek  :-[

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #5 Dátum: 2013. július 07. - 20:48:42 »
+1 Show voters
Egyelõre ne foglalkozz vele, majd ha az összes objectedet átírtad CreateDynamicObject ill. CreateDynamicObjectEx-re, és a probléma továbbra is fenn áll, akkor a látótávolság növelése csak rontani fog a helyzeten.
Ha a probléma továbbra is fenn marad akkor egyszerûen túl mapolt a szervered azokon a helyeken ahol nehezen jelennek meg az objectek.
Játék közben nyomd le az F5 gombot és tartsd lenyomva keress egy olyan adatsort hogy RWObjects ha ott az érték tartósan 999 vagy 1000 akkor bizony túl van mapolva az adott terület, azokon a helyeken a streamer nem tudja ellátni normálisan a feladatát, gondolom nem tudod ezért leírom hogy a streamer plugin a játékosok helyzetéhez viszonyítva hozza létre illetve törli az objecteket, ahogy mozdul a játékos és elhagyja az objecteket a megjelenítési távolságon kívül akkor törli az adott játékosnak azokat az objecteket ahogy közelít másik felé úgy hozza létre õket, ezzel éri el hogy látszólagosan túl lehet lépni az 1000-es limitet amit valójában sosem tesz meg.
Ezért fontos hogy csak CreateDynamicObject-tel hozd létre õket, mivel azokat folyamatosan tudja törölni illetve létrehozni a játékosok pozíciójához képest.
Ha alap CreateObjecttel hozod létre akkor csökkented az 1000 limitet.
Példaként ha létrehozol 800 darab CreateObjectet akkor a streamer pluginnak csak 200 darab szabad slotja marad amin dolgozhat, ami valójában nagyon kevés.
Mivel a CreateObject és a többi hasonló függvény állandóan létrehozva tartja az objektumokat még akkor is ha képletesen 100 km-re van tõle a játékos és nem is látja azokat.

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #6 Dátum: 2013. július 08. - 12:04:34 »
0 Show voters
Okés megpróbálom! Köszönöm a válaszokat!

Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #7 Dátum: 2013. július 11. - 11:51:06 »
0 Show voters
Nem vagyok elõréb  :-[ Pedig pont nemrég néztem egy külföldi szervert és egy nagy mappot, és ott ment felette helikopterrel és szépen látszott a mapp.. pedig elég magasan repül.. ha én ezt meg csinállom a sajátoméval, egyszerûen fogja magát és eltûnik. Ráadásul amikor megyek az úton úgy dobálja be elém az utakat, ahogyan már fentebb is említettem.   :hmmm:
Valakinek volt már ilyen gondja? És tudta javítani a helyzetet? Ha igen kérem írjon :(  :Cry2:

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Kiterjesztett kirajzolódási távolság
« Válasz #8 Dátum: 2013. július 11. - 17:02:02 »
0 Show voters
OnGameModeInit alá írd be:
 
Streamer_VisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 1000);

 
Írj ha valami gond adódna. ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal