Szerző Téma: Kiszállás után respawnolja a kocsit  (Megtekintve 829 alkalommal)

Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 17:45:54 »
0 Show voters
Üdv, az a problémám hogy beraktam pár FK kocsit a szerveremre, és mikor kiszállok azokból akkor azok vissza kerülnek a spawn helyükre, és én nem raktam bele ilyet, mi lehet a megoldás?

Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 19. - 19:34:49 »
0 Show voters
OnPlayerExitVehicle fuggvenyt nezd/masold be.
#telo

Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 20. - 08:46:12 »
0 Show voters
public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid )
{
new Model;
Model = GetVehicleModel(vehicleid);
if(vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][KVEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID2] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehiclePos( vehicleid, vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z] );
GetVehicleZAngle( vehicleid, vInfo[vehicleid][A]);
SaveVehicle(vehicleid);
}
else if(PizzasDolgozik[playerid] == 1)
{
    SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
PMCPK[playerid] = 0;
PizzasDolgozik[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a jármű szállítási költségét levontuk!((1$)\");
   
    pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(BuszosDolgozik[playerid] == 1)
{
    SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
BuszCPK[playerid] = 0;
BuszosDolgozik[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a váltósofört a te fizudból fizetjük ki!((1$))\");
    pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(pInfo[playerid][pMunka] == UTNYALO)
{
    if(Model == 574)
    {
   KillTimer(UtnyaloTav[playerid]);
       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Úgy döntöttél, hogy mára elég a munkából! A fizetést a postán felveheted.\");
       RemovePlayerAttachedObject(playerid, vizvisel[playerid]);
   vizvisel[playerid] = -1;
}
}
else if(Rutin[playerid] == 1 || Varosi[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint( playerid );
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mivel elhagyta a járművet megbukott a vizsgán!\"), KocsiOff(GetPlayerVehicleID(playerid)), SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
Varosi[playerid] = 0;
JSCP[playerid] = 0;
Rutin[playerid] = 0;
JSCPRUTIN[playerid] = 0;
}
return 1;
}

Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 20. - 09:28:31 »
0 Show voters
Probald ki azt, hogy mindegyik elagazas ala teszel egy print vagy SendClientMessage fuggvenyt es megnezed, mikor kiszallsz a jarmubol, hogy melyik fut le.
Mert lehet, hogy valamelyik valtozo erteke nem valtozott nalad.
#telo

Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 21. - 13:15:38 »
0 Show voters
SaveVehicle nem respawnolja a járművet?

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Kiszállás után respawnolja a kocsit
« Válasz #5 Dátum: 2016. szeptember 16. - 00:35:09 »
+1 Show voters
[gmod]Inaktív a téma így zárom. Ha szükséges írj PM-et, vagy nyugodtan nyiss egy újat.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal