public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid )
{
new Model;
Model = GetVehicleModel(vehicleid);
if(vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][KVEHICLE_ID] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || vehicleid == pInfo[playerid][VEHICLE_ID2] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehiclePos( vehicleid, vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z] );
GetVehicleZAngle( vehicleid, vInfo[vehicleid][A]);
SaveVehicle(vehicleid);
}
else if(PizzasDolgozik[playerid] == 1)
{
SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
PMCPK[playerid] = 0;
PizzasDolgozik[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a jármű szállítási költségét levontuk!((1$)\");
pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(BuszosDolgozik[playerid] == 1)
{
SetVehicleToRespawn(vehicleid), KocsiOff(vehicleid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
BuszCPK[playerid] = 0;
BuszosDolgozik[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Úgy döntöttél abba hagyod a munkát, a váltósofört a te fizudból fizetjük ki!((1$))\");
pInfo[playerid][pFizetes] -= 1;
}
else if(pInfo[playerid][pMunka] == UTNYALO)
{
if(Model == 574)
{
KillTimer(UtnyaloTav[playerid]);
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Úgy döntöttél, hogy mára elég a munkából! A fizetést a postán felveheted.\");
RemovePlayerAttachedObject(playerid, vizvisel[playerid]);
vizvisel[playerid] = -1;
}
}
else if(Rutin[playerid] == 1 || Varosi[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint( playerid );
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mivel elhagyta a járművet megbukott a vizsgán!\"), KocsiOff(GetPlayerVehicleID(playerid)), SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
Varosi[playerid] = 0;
JSCP[playerid] = 0;
Rutin[playerid] = 0;
JSCPRUTIN[playerid] = 0;
}
return 1;
}