Szerző Téma: Az AMX fájl 0kb-es  (Megtekintve 676 alkalommal)

Az AMX fájl 0kb-es
« Dátum: 2016. Március 19. - 00:55:34 »
0 Show voters
Sziasztok
Raktam a modba egy random spawnos kódot és ha lecompilezem nem ír hibát azonban az amx fájl 0kb-es mi lehet a gond?
A kód részei:
[pawn]new Float:RandomSpawn[3][2] =
{
{-152.7142,1118.4709,19.7422},
{-157.7460,1103.6451,19.7500},
{-173.8343,1097.6486,19.5938}
};[/pawn]
[pawn] new rand = random(sizeof(RandomSpawn))[/pawn]
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Az AMX fájl 0kb-es
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 19. - 08:33:55 »
0 Show voters
A 2. \"Kodot\" ugye nem tetted be magaba?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Az AMX fájl 0kb-es
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 19. - 10:42:55 »
0 Show voters
A 2.kod nem kell, eleg ha az OnPlayerSpawn alatt van, hisz ott. Akarod használni.

Az AMX fájl 0kb-es
« Válasz #3 Dátum: 2016. Március 19. - 11:51:32 »
0 Show voters
Köszi szépen mindkettőtöknek fasza! (Y)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal