if(dialogid == ITEM_DIALOG_ULTRA+5){ if(!response) return 1; if(listitem == 0){ new id = ItemPlayerID[playerid]; new i = ItemID[id]; new sucess = AddItem(playerid,srItemName[id],srItemAmount[id],srItemCat[id]); if(sucess) { SFMC(id,-1,\"%s elfogadta a tárgyat.\",GetNamei(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen elfogadtad a tárgyat, elhelyezted a zsebedben.\"); RemoveItem(playerid,srItemName[id],1,srItemCat[id]); ItemID[id] = -1; ItemPlayerID[playerid] = -1; return 1; } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég hely a zsebedben!\"); return 1; }}if(listitem == 2){ new id = ItemPlayerID[playerid]; SFMC(id,-1,\"%s nem fogadta el a tárgyat.\",GetNamei(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1,\"Elutasítottad a tárgyat.\"); ItemID[id] = -1; ItemPlayerID[playerid] = -1; return 1;}return 1;}
Sziasztok!Az lenne a problémám, hogy van egy scriptem, amiben az van, hogyha a játékos járműve lecsökken X alá, akkor őt eltelézi, a járművét pedig megsemmisíti. De ezzel az a baj, hogy a fizika furán működik SA-ban, és ezért amikor pont ütközök, és X alá megy a hp-m, akkor amint elteleportál, a karakterem meghal. Próbáltam már teleport előtti freeze-t, de nem segített.Előre is köszi.És egy másik kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja azt, hogy a SetPlayerCheckpoint nem hoz létre cp-t? (a kód lefut, mert az előtte lévő sorba raktam egy SendClientMessage-t)
azt hiszem, olyan 250 környékén már lángol a kocsi.