Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve AddStaticVehicleEx -el.Sor(csak példa mert több ilyen van): AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0); Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.Warning: warning 202: number of arguments does not match definition A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon? [/quote]Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren). [/quote]Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre:[pawn]AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);[/pawn]Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan?
AddStaticVehicleEx
AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0);
warning 202: number of arguments does not match definition
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,-1, -1, 0, 0);
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,-1, -1, 0, 0); 0.3.7 használsz? akkor vikit nézd meg.... Utolsó nulla a sziréna.https://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleExMind a kettőt 0.3.7 néztem és a 0 kell a végére. Ha nem akarod hogy warningoljon.Kép.: [/img][/img] Jelenleg még 0.3z-t használok.. Naplózva
Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve AddStaticVehicleEx -el.Sor(csak példa mert több ilyen van): AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0); Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.Warning: warning 202: number of arguments does not match definition A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon? [/quote]Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren). [/quote]Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre: AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0); Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan? [/quote]Akkor viszont AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0); Helyette: AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0.0,1,1,0);
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0.0,1,1,0);
Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve AddStaticVehicleEx -el.Sor(csak példa mert több ilyen van): AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0); Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.Warning: warning 202: number of arguments does not match definition A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon? [/quote]Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren). [/quote]Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre: AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0); Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan? [/quote]Akkor viszont AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0); Helyette: AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0.0,1,1,0); [/quote]Köszönöm! Még nem teszteltem de ezentúl az összes kocsi iránt így fogok eljárni ha jó lesz. :wave: