Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 184834 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #1845 Dátum: 2015. május 16. - 21:42:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1431781270\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve
AddStaticVehicleEx

 -el.
Sor(csak példa mert több ilyen van):
AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0);

 
Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.
Warning:
warning 202: number of arguments does not match definition

A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon?
 
[/quote]
Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren).
 
[/quote]
Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre:
[pawn]AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);[/pawn]
Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1846 Dátum: 2015. május 16. - 22:23:22 »
0 Show voters
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,-1, -1, 0, 0);  

 
0.3.7 használsz? akkor vikit nézd meg.... Utolsó nulla a sziréna.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx
Mind a kettőt 0.3.7 néztem és a 0 kell a végére. Ha nem akarod hogy warningoljon.
Kép.:



\"width=500\"yZYYOSK.png?1\"
[/img]
\"width=500\"GisePUJ.png?1\"
[/img]
« Utoljára szerkesztve: 2015. május 16. - 22:28:31 írta ZSOLTI99 »

Kisebb kérdések
« Válasz #1847 Dátum: 2015. május 16. - 22:53:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1431807802\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,-1, -1, 0, 0);  

 
0.3.7 használsz? akkor vikit nézd meg.... Utolsó nulla a sziréna.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicleEx
Mind a kettőt 0.3.7 néztem és a 0 kell a végére. Ha nem akarod hogy warningoljon.
Kép.:



\"width=500\"yZYYOSK.png?1\"
[/img]
\"width=500\"GisePUJ.png?1\"
[/img]
 

Jelenleg még 0.3z-t használok..

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1848 Dátum: 2015. május 16. - 22:54:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: AkkezdetPhiai ♣ date=1431805356\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve
AddStaticVehicleEx

 -el.
Sor(csak példa mert több ilyen van):
AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0);

 
Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.
Warning:
warning 202: number of arguments does not match definition

A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon?
 
[/quote]
Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren).
 
[/quote]
Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre:
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);

 
Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan?
 
[/quote]
Akkor viszont
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);

 
Helyette:
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0.0,1,1,0);

Kisebb kérdések
« Válasz #1849 Dátum: 2015. május 16. - 23:06:29 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1431809643\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve
AddStaticVehicleEx

 -el.
Sor(csak példa mert több ilyen van):
AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0);

 
Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.
Warning:
warning 202: number of arguments does not match definition

A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon?
 
[/quote]
Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren).
 
[/quote]
Az itt lévő sor hibátlan. Ha én rakom át más koordinátára pl erre:
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);

 
Az nem tetszik a pawnonak és ekkor adja ki a warningot. Hogyan lenne akkor ez a sor most hibátlan?
 
[/quote]
Akkor viszont
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0,1,1,0);

 
Helyette:
 
AddStaticVehicleEx(582,1426.3851,278.1086,19.1349,0.0,1,1,0);

 

[/quote]
Köszönöm! Még nem teszteltem de ezentúl az összes kocsi iránt így fogok eljárni ha jó lesz.  :wave:

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1850 Dátum: 2015. május 27. - 17:44:32 »
0 Show voters
Hogy tudnám az alap bejáratokat eltüntetni? (sárga kis háromszög féleségek)

Kisebb kérdések
« Válasz #1851 Dátum: 2015. május 27. - 17:58:47 »
0 Show voters

Kisebb kérdések
« Válasz #1852 Dátum: 2015. május 27. - 19:14:19 »
0 Show voters
Hali,nemtudom hogy ide kellene írni de ide írok .. :)
Van egy gamemodem,az a baj h csak amx van meg ,ehez a gamemodhoz van egy mysql adatbázisom,  a modban nem lehetne valahogy átírni az adatbázis adatait ? mert igy nem tud rá csatlakozni !

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1853 Dátum: 2015. május 27. - 19:16:13 »
0 Show voters
Ha csak az amx van meg akkor nem tudsz a módba semmilyen módosítást csinálni.
Még frissíteni se tudod.

Kisebb kérdések
« Válasz #1854 Dátum: 2015. május 27. - 19:24:15 »
0 Show voters
És ha a mysql adatbázist beleírnám egy scriptbe ?

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1855 Dátum: 2015. május 27. - 19:37:30 »
+1 Show voters
Az úgy kétlem hogy működni fog.

Kisebb kérdések
« Válasz #1856 Dátum: 2015. május 27. - 19:56:22 »
0 Show voters
Miért?

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1857 Dátum: 2015. május 27. - 20:03:28 »
0 Show voters
Mert magába a módba van beleírva az SQL kapcsolat létrehozása.
Olyannal még nem találkoztam hogy külön scriptbe csatlakoztatod a módhoz az SQL-t. És így hirtelen nem is tudom hogy kivitelezhető-e, vagy ha igen akkor annak mi értelme :D
Esetleg külön .inc-be (mint a See), de akkor azt az incet is bele kellene írni a módba, szal az kilőve.


De ha csak egy .amx fájlod van akkor azzal minek kínlódsz? Hogy fogod frissíteni az újabb plugin/SAMP verziókhoz? Hosszútávon biztos hogy nincs értelme.

Kisebb kérdések
« Válasz #1858 Dátum: 2015. május 27. - 20:13:03 »
0 Show voters
Én azért megrpóbálnám a scriptben létrehozni ! Segitenél ?mert nemtudom hogy kell !

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1859 Dátum: 2015. május 27. - 20:57:43 »
0 Show voters
Köszi a segítséget!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal