Sziasztok. Nem tudok rá jönni hogy ez mi célt szolgálhat ez az inc amit ppc módhoz csináltak. Bocsi csak hülye vagyok az angolhoz és így nem vágom hogy mik vannak mellé írva. http://pastebin.com/2Sxjjxea
CMD:parancs(playerid,params[]) { if(sscanf(params, \"s[128]\", params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\"); if(!strcmp(params, \"pelda1\")) { } else if(!strcmp(params, \"pelda2\")) { } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: {ff0000}/parancs [pelda1, pelda2]\"); return 1;}
warning 202: number of arguments does not match definition[/quote] A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon?
Sziasztok! A következő lenne a problémám mellyel majdnem az egész napomat elszöszöltem de sehogy se bírtam megoldani. Van egy mod amin épp \"dolgozom\". Azokban van pár kocsi elhelyezve AddStaticVehicleEx -el.Sor(csak példa mert több ilyen van): AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0); Hogyha ezt a kocsit áthelyezném egy olyan helyre ahova én akarom (a koordinátákat jól adom meg) akkor az alábbi warningot adja ki ezáltal észrevételem szerint nem lesznek jók a pickupok sem az épületekbe bemenet/kimenet.Warning: warning 202: number of arguments does not match definition A kérdésem az lenne, hogy mi erre a megoldás, hogy ne warningoljon? [/quote]Kimaradt az angle (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren).
AddStaticVehicleEx
AddStaticVehicleEx(582,-1503.3000488281,2526.1000976563,55.799999237061,0,1,1,0);
warning 202: number of arguments does not match definition