Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 187264 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #1710 Dátum: 2015. február 04. - 22:46:54 »
0 Show voters
Sziasztok!
Hogy lehet megoldani , hogy egy a játékos adatait alapból , menti de a lementett értékeket létrehozza újra?
és később betöltse .
Röviden mihez kell:
A fegyvereket mentem tölténnyel a játékos.inijébe , és ha bemegy a lőtérre , akkor tud gyakorolni , de nem a saját fegyverével , hanem amit addolok neki.És amikor végez a gyakorlással akkor vissza kapja az értékeket.
 
változók:
   PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 0;
   PlayerInfo[playerid][tolteny1] = 0;

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1711 Dátum: 2015. február 05. - 22:31:12 »
0 Show voters
Sziasztok. Van egy kis textdraw problémám sima kocsin rendesen megy.. de biciklin valamiért nem jelenik meg a műszerfal meg ha meg is jelent akkor csak \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\"\" szöveg volt ott és mivel a biciklit nem kell beindítani így ezt nem akarom meg jeleníteni csak a műszerfalt de valamiért nem jeleníti meg...lekértem már az atya úristent de akkor se mükszik vagy eltünteti az indítás szöveget vagy semmi nem jelenik meg...Valami tanácsot tudtok nekem adni?
code
 
   format(fostring, 256, \"~w~%s~n~~w~Sebesség: ~r~%d~w~ km/h~n~~w~%s~n~~w~Állapot: %s~n~~w~GPS:%s\", VehicleNames[VehicleModell[playerid]-400], final_speed_int, FuelString, healthstring, zone);
   new string[128];
   GetPlayer2DZone(playerid, zone, MAX_ZONE_NAME);
   format(string, 128,\"~r~GPS:%s\", zone);
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Zones], string);
   format(stringv, 128,\"~g~:%s\", VehicleNames[VehicleModell[playerid]-400]);
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][kocsi], stringv);
            if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510)// 411 is the Infernus model
          {
                TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], fostring);
                TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
          }
   // állapotmérő itt jelenik meg
        TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], fostring);
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Healthh], hstringg);
   // Check if the vehicle is out of fuel
   if (AVehicleData[vehicleid][Fuel] == 0)
   {
      new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
      GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, 0, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      elinditva[playerid] = false;
   }
   // Check if the player is not in any plane or helicopter (those cannot be caught by speedcamera\'s)
   if (IsVehicleAirVehicle(vehicleid) == 0)
     if (APlayerData[playerid][PlayerClass] != ClassPolice) // Check if the player isn\'t speeding (cops won\'t get caught)
       CheckPlayerSpeeding(playerid);
 }
 else if(elinditva[playerid] == false)
 {
    new indittring[256];
    //if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510)
   format(indittring, 256, \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\");
   TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
}
}
else
{
// If the player is not inside a vehicle, display an empty string (looks like the speedometer is gone)
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], \" \");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][FuelGauge], \" \");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Healthh], \" \");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][Zones], \" \");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][kocsi], \" \");
// Set the speed of the player to 0
APlayerData[playerid][PlayerSpeed] = 0;
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][FuelGauge]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][Healthh]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][Zones]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][kocsi]);
}
}

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1712 Dátum: 2015. február 05. - 22:36:55 »
+1 Show voters
ahol ellenőrzöd a járművét a játékosnak, és helyett vagy-ot használj, vagyis && helyett ||-t használj.

Kisebb kérdések
« Válasz #1713 Dátum: 2015. február 06. - 15:35:26 »
+1 Show voters
else if(elinditva[playerid] == false)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510)
{
new indittring[256];
format(indittring, sizeof(indittring), \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring);
TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
}
}

 
Próbáld meg így, de egy gyors kérdés..
 
elinditva[playerid]

 
Ennek miért \'playerid\' a paramétere? Nem rossz, csak furcsa :D

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1714 Dátum: 2015. február 06. - 16:37:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: JustaCube date=1423172215\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ahol ellenőrzöd a járművét a játékosnak, és helyett vagy-ot használj, vagyis && helyett ||-t használj.
 
Tudom használtam mind a kettőt de semmi de azért köszi most itt amit a fialtam ember írt azt kipróbálom!
 

 
else if(elinditva[playerid] == false)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 509 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 481 && GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 510)
{
new indittring[256];
format(indittring, sizeof(indittring), \"Beindításához nyomd~n~meg az ~r~2~w~ gombot!\");
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][speedometerText], indittring);
TextDrawShowForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][speedometerText]);
}
}

 
Próbáld meg így, de egy gyors kérdés..
 
elinditva[playerid]

 
Ennek miért \'playerid\' a paramétere? Nem rossz, csak furcsa :D
 
[/quote] Nem igazán tudom ez csak úgy magától jött! Ki is próbálom hátha egyből bedobja a műszerfalt!
Köszönöm a segítséget mükszik!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Február 08. 16:07:52[/time] )

Sziasztok. Az miért van hogy a gps végig fut az összes zónán? Megyek és azt írja hogy kacc utána meg lv és így tovább
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 08. - 16:11:25 írta ZSOLTI99 »

Kisebb kérdések
« Válasz #1715 Dátum: 2015. február 09. - 16:19:15 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Egy objectet akarok óránként újra kreálni , hogy ha felszedték!
Ezt tesztem onplayerupdate alá , lehet nem oda kellene hanem ongamemode init alá , ebben is segítsetek légyszíves.
 
   if((hour = 18))//ugye hogy 18 órakor lekreálja
{
            CreateObject(id,x,y,z,r1,r2,r3);
}

 
Ezzel azt akarom hogy minden órában (pl :00:00,12:00,13:00kor) ujra létrehozza hogyha felszedték!
Ezt muszáj , hogy végig floodoljam igy hogy
 
   if((hour = 01))
{
}
if((hour = 02))
{
}
if((hour = 03))
{
}
if((hour = 04))
{
}
if((hour = 05))
{
}
if((hour = 06))
{
}

 
igy végig kell irnom? vagy lehet rá más megoldás?

Kisebb kérdések
« Válasz #1716 Dátum: 2015. február 09. - 16:34:26 »
0 Show voters
if((hour = 18) || (hour = 19) || (hour =20))
{
            CreateObject(id,x,y,z,r1,r2,r3);
}

 
Így nem jó?
Csak egy ötlet, nem biztos hogy jó...

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1717 Dátum: 2015. február 09. - 17:07:29 »
0 Show voters
ennek működnie kell....
magyarázat..
a te megoldásod azért nem jó, mert az amíg a bizonyos órában vagy, ahányszor frissül, annyiszor hozná létre az objectet...
én ezért kérem állítottam percre, és másodpercre.
 

#include <a_samp>
new felveve;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Check\", 100, true);
return 1;
}
forward Check();
public Check()
{
    new Hour, Minute, Second;
gettime(Hour, Minute, Second);
if(Minute == 0 && Second == 0)
{
    if(felveve == 1)
    {
        //cucc, amit csináljon.....
        felveve = 0;
}else return print(\"Az object nem lett felvéve, így nem kellett létrehozni..\");
}
return 1;
}
/*ahol felveszik az objectet, vagy eltűnteted, vagy bármit csinálsz vele, írd oda a felveve = 1;

Kisebb kérdések
« Válasz #1718 Dátum: 2015. február 09. - 17:16:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: JustaCube date=1423498049\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ennek működnie kell....
magyarázat..
a te megoldásod azért nem jó, mert az amíg a bizonyos órában vagy, ahányszor frissül, annyiszor hozná létre az objectet...
én ezért kérem állítottam percre, és másodpercre.
 

#include <a_samp>
new felveve;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Check\", 100, true);
return 1;
}
forward Check();
public Check()
{
    new Hour, Minute, Second;
gettime(Hour, Minute, Second);
if(Minute == 0 && Second == 0)
{
    if(felveve == 1)
    {
        //cucc, amit csináljon.....
        felveve = 0;
}else return print(\"Az object nem lett felvéve, így nem kellett létrehozni..\");
}
return 1;
}
/*ahol felveszik az objectet, vagy eltűnteted, vagy bármit csinálsz vele, írd oda a felveve = 1;

 

Ohh nagyon köszönöm de , ez percre és másodpercre van állitva , hogy állitom be hogy minden órára :o?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1719 Dátum: 2015. február 09. - 17:44:09 »
0 Show voters
:facepalm:
minden óra 0 percében 0 másodperckor, magyarul óránként egyszer fog ez megtörténni, azaz minden órában....

Kisebb kérdések
« Válasz #1720 Dátum: 2015. február 09. - 17:58:51 »
0 Show voters
jó na kövezz meg :((( de kösz <3

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 09. - 18:44:49 )

Még annyi hogy ongamemodeinitbe létrehozom  az objectet createobjectel , és public alatt destroy(objectid); vel törlöm de nem tűnik el az miért van?
« Utoljára szerkesztve: 2015. február 09. - 18:44:49 írta rcsbakos2 »

Kisebb kérdések
« Válasz #1721 Dátum: 2015. február 09. - 19:45:44 »
+1 Show voters
Hello, mivan akkor ha berakom az objecteket scriptbe és teljesen jó nem ír ki hibát !! berakom a szeroba és nincsenek ott az objectek..:s

Nem elérhető KisRevay

  • 1329
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1722 Dátum: 2015. február 09. - 21:38:25 »
0 Show voters
próbáld meg úgy, hogy a mapot nem a módba illeszted, hanem filterscriptként betöltöd mikor felmész a szerverre (régen lehetett ilyet asszem, ha már nem akkor nem k)

Kisebb kérdések
« Válasz #1723 Dátum: 2015. február 10. - 16:20:46 »
+1 Show voters
Filterscriptbe van benne. akkor se jó

Kisebb kérdések
« Válasz #1724 Dátum: 2015. február 11. - 01:56:45 »
0 Show voters
Lenne egy olyan kérdésem , hogy mitől lehet hogy eddig amit irtam \"t\"-be az megjelent , és most már nem :oo
pl beirom /b majom , és nem ir ki semmit.:|||
minden ilyen dolognál ez van :/
Onplayertextbe se tudok irni :c

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal