BlackJack\" post=\"514590\" timestamp=\"1410784668\"]Szerintem ezt csak timerrel lehet megoldani! :unsure: [/quote]Szóval mégis csináljak egy két órás timert ? 7 200 000 mili szekundumot kéne beírnom pawnban,attól félek csak hogy felénél elbuggol,fõleg ha lesz több játékos,buggolni fog az egész.
#include <a_samp>#include <zcmd>#define Ido 2 //órábannew beirta;new hours, mins, secs;new Veg;public OnFilterScriptInit(){beirta = 0;SetTimer(\"Frissites\", 1000, true);return 1;}CMD:parancs(playerid){if(beirta == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"A parancsot már beírták!\");gettime(hours, mins, secs);Veg = hours + Ido;beirta = 1;SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"A parancs elindult!\");return 1;}forward Frissites();public Frissites(){gettime(hours, mins, secs);if(hours == Veg){ beirta = 0; //amit csináljon}return 1;}
De ha kilép akkor újra be kell írnia a parancsot és újból 2 óra múlva fog hatni.Ha olyan dolgot akarsz vele mûködtetni akkor mentened is kellene.
Köszi a válaszokat,na igen nekem olyan kellene. Végrehajt egy XY dolgot,az a 2 óra akkor is telik mikor nincs fent a szerveren,majd ha végrehajtódott a dolog megint csak akkor indul el mikor csinál valamit. MySQL be mentem az adatokat.
#include <a_samp> #define Ido 2 //órábannew mentve;new hours, mins, secs;new Veg;public OnFilterScriptInit(){ SetTimer(\"Frissites\", 1000, true); return 1;}forward Frissites();public Frissites(){ gettime(hours, mins, secs); if(mentve != 1) { mentve = 1; Veg = hours + Ido;} if(hours == Veg) { mentve = 0; //amit csináljon } return 1;}
Kick(playerid);
ApplyAnimation(playerid, \"anim_lib\", \"anim_name\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1);
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"BIKE_FALL_OFF\",4.0,0,1,0,1,-1);
Talán ez: ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"BIKE_FALL_OFF\",4.0,0,1,0,1,-1);