Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185374 alkalommal)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1440 Dátum: 2014. augusztus 09. - 01:37:37 »
0 Show voters
hali. valaki tud segíteni csak 0 idnél akar mûködni
 

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"flyhack\", 1000, true);

 

new timer[MAX_PLAYERS];
new savetp[MAX_PLAYERS];
new dives[MAX_PLAYERS];
//new flyhack;
forward flyhack(playerid); // prototípus
public flyhack(playerid)
//public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
{
new animlib[32];
new animname[32];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
if(strcmp(animlib, \"SWIM\", true) == 0)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
if(Z >= 8.45)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,37.85,1964.0404,-1199.6774,17.4400))
{
dives[playerid] = 1;
}
}
}
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
if(strcmp(animname, \"FALL_FALL\", true) == 0)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPVarFloat(playerid,\"Float\",Z);
SetTimer(\"Checkhim\",1200,false);
}
}
    new index = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
if(index >= 958 && index <= 962)
    {
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != 46)
    {
dives[playerid] = 1;
    }
    }
    if(dives[playerid] == 1)
{
SendReportToAdmins(playerid, \"Fly-hack\", true);
//SendClientMessage(playerid,0xC30000FF,\"You are kicked Reason: Flyhack\");
//Kick(playerid);
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
    if(IsPlayerAdmin(i))
    {
    new string[100];
    new name[100];
    format(string,sizeof(string),\"%s has been kicked Reason: Flyhack\",GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)));
    SendClientMessage(i,0xC30000FF,string);
    }
    }
}
return 1;
}
stock SetPlayerPosition(pid,Float:X,Float:Y,Float:Z)
{
savetp[pid] = 1;
SetPlayerPos(pid,X,Y,Z);
KillTimer(timer[pid]);
timer[pid] = SetTimer(\"remtp\",15000,false);
}
forward remtp(playerid);
public remtp(playerid)
{
savetp[playerid] = 0;
return 1;
}
forward Checkhim(playerid);
public Checkhim(playerid)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
if(Z > GetPVarFloat(playerid,\"Float\"))
{
if(savetp[playerid] != 1)
{
dives[playerid] = 1;
}
}
return 1;
}

 
[mod]Magát a problémádat a code tagbe írtad, amelyet kiszedtem, ha nem baj. :)[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 09. - 02:35:20 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1441 Dátum: 2014. augusztus 09. - 01:48:51 »
0 Show voters
OnGameModeInit helyett
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{   
    SetTimerEx(\"flyhack\", 1000, true, \"d\", playerid);

 

new timer[MAX_PLAYERS];
new savetp[MAX_PLAYERS];
new dives[MAX_PLAYERS];
forward flyhack(playerid); // prototípus
public flyhack(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
{
new animlib[32];
new animname[32];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
if(strcmp(animlib, \"SWIM\", true) == 0)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
if(Z >= 8.45)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,37.85,1964.0404,-1199.6774,17.4400))
{
dives[playerid] = 1;
}
}
}
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
if(strcmp(animname, \"FALL_FALL\", true) == 0)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPVarFloat(playerid,\"Float\",Z);
SetTimer(\"Checkhim\",1200,false, \"d\", playerid);
}
}
    new index = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
if(index >= 958 && index <= 962)
    {
    if(GetPlayerWeapon(playerid) != 46)
    {
dives[playerid] = 1;
    }
    }
    if(dives[playerid] == 1)
{
SendReportToAdmins(playerid, \"Fly-hack\", true);
//SendClientMessage(playerid,0xC30000FF,\"You are kicked Reason: Flyhack\");
//Kick(playerid);
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
    if(IsPlayerAdmin(i))
    {
    new string[100];
    new name[100];
    format(string,sizeof(string),\"%s has been kicked Reason: Flyhack\",GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)));
    SendClientMessage(i,0xC30000FF,string);
    }
    }
}
return 1;
}
stock SetPlayerPosition(pid,Float:X,Float:Y,Float:Z)
{
savetp[pid] = 1;
SetPlayerPos(pid,X,Y,Z);
KillTimer(timer[pid]);
timer[pid] = SetTimer(\"remtp\",15000,false, \"d\", playerid);
}
forward remtp(playerid);
public remtp(playerid)
{
savetp[playerid] = 0;
return 1;
}
forward Checkhim(playerid);
public Checkhim(playerid)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
if(Z > GetPVarFloat(playerid,\"Float\"))
{
if(savetp[playerid] != 1)
{
dives[playerid] = 1;
}
}
return 1;
}

 
Magát a kódot nem néztem át, de így mennie kell.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1442 Dátum: 2014. augusztus 09. - 02:34:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: bbTamas date=1407538817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló!
225.630997,1022.47998,1084.069946 lévõ koordinátán mi a ház neve?
Összesen hány interior van? Olyan fs-eket találtam csak amiben 146 van, de láttam egy oldalt, ahol 180 valamennyit írnak. :hmmm:
 
Annyi interior van, ahány van a singleplayerben + ahányat te létrehozol... A koordinátákkal kapcsolatban hajnali fél 3-kor, tabletrõl nem tudok segítséget nyújtani.


Edit: itt van néhány link az alap interiorokról.
Hivatalos Wiki
Egy gyûjtemény képekkel
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 09. - 02:44:05 írta Dfoglalo »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1443 Dátum: 2014. augusztus 09. - 19:06:48 »
0 Show voters
Ha már nem úszik a levegõben a karakter akkor is floodolja tovább

Kisebb kérdések
« Válasz #1444 Dátum: 2014. augusztus 11. - 20:58:17 »
0 Show voters
Sziasztok!

Szerintetek ez


megvalósítható SA:MP -ban? :D
Normálisan mûködne vagy csak a probléma lenne belõle? (Lagg stb.)

Kisebb kérdések
« Válasz #1445 Dátum: 2014. augusztus 11. - 21:39:28 »
0 Show voters
Megvalósítható. Nem nehéz, csak a trailer objektéhez lefuttatsz egy attachtrailer kódot és hozzáakasztja.

Kisebb kérdések
« Válasz #1446 Dátum: 2014. augusztus 13. - 12:07:49 »
0 Show voters
Üdv!

Ha csinálok egy dialogot igy:

[pawn]CMD:cmds(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
return 1;
}[/pawn]
És aztán a OnDialogResponse nál ha kivállasza az elsõt akkor bedobja neki ezt:
[pawn]if(dialogid == Dialog_parancsok) {
    if(!response) return 0;
if(listitem == 0) {
        new DIALOGstringx[4000];
      format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:                                                 \\n\",
\"                                                                                 \\n\",
\"{D9CC79}hamarosan!                                            \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELHASZNALOCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
}
}
[/pawn]
Akkor azt hogy csináljam meg hogy vissza dobja oda ahol kiválasztotta a felhasználói parancsokat ? Úgymond a cmds dialog-jába.
Elõre is kösz!

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1447 Dátum: 2014. augusztus 13. - 12:10:01 »
0 Show voters
[pawn]if(!response) return 0;[/pawn]
helyett:
[pawn]if(!response) return cmd_cmds(playerid, params);[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #1448 Dátum: 2014. augusztus 13. - 12:47:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1407924601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(!response) return 0;

 
helyett:
 
if(!response) return cmd_cmds(playerid, params);

 

Nekem nem müködik  :(

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1449 Dátum: 2014. augusztus 13. - 12:49:57 »
0 Show voters
[pawn]CMD:cmds(playerid, params[])[/pawn]
helyett:
[pawn]CMD:cmds(playerid)[/pawn]
és
[pawn]if(!response) return cmd_cmds(playerid, params);[/pawn]
helyett:
[pawn]if(!response) return cmd_cmds(playerid);[/pawn]

Nem elérhető Cube.

Kisebb kérdések
« Válasz #1450 Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:02:50 »
0 Show voters
és ha nem zcmd-t használ? vagy nem akarja átírni a parancsot zcmd-re?
sokkal egyszerûbb módja is van.....
 

if(!response) return CallRemoteFunction(\"OnPlayerCommandText\",\"is\",playerid, \"/cmds\");

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1451 Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:08:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: Cube. date=1407927770\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és ha nem zcmd-t használ?
 
Nézd már meg a példát amit írt és kiderül :)

Nem elérhető Cube.

Kisebb kérdések
« Válasz #1452 Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:12:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1407928125\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


és ha nem zcmd-t használ?
 
Nézd már meg a példát amit írt és kiderül :)
 
[/quote]
lol.
tényleg :D
de attól még a callremotefunction hasznosabb, mivel ezt csak behelyezi...nem kell mást átírogatni, ha params-al teszi be, akkor nem fogja felismerni, ha anélkül, akkor meg a parancsból kell kivenni. Én jobbnak tartom :D

Kisebb kérdések
« Válasz #1453 Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:24:51 »
0 Show voters
Még mindig nem megy.  :-[
Itt az egész OnDialogResponse és a parancsa:



public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == Dialog_parancsok)
    {
    if(!response) return cmd_cmds(playerid);
if(listitem == 0) {
    new DIALOGstringx[4000];
      format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:                                                 \\n\",
\"                                                                                 \\n\",
\"{D9CC79}Hamarosan!                             \\n\",
\"{D9CC79}  {b5b3af}                                                           \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELHASZNALOCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
}
if(listitem == 1) {
    new DIALOGstringx[4050];
      format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"{b5b3af}Széf Parancsok:                                                                 \\n\",
\"                                                                                         \\n\",
\"{D9CC79}/ÚjSzéf [széf Jelszava] {b5b3af}- Egy Újszéf létrehozása[Csak Tulajdonosnak]!    \\n\",
\"{D9CC79}/SzéfNyit [széf Jelszava]  {b5b3af}- Széfed kinyitása!                            \\n\",
\"{D9CC79}/SzéfPénz {b5b3af}- Széf Összeg tartalmának megtekintése!                     \\n\",
\"{D9CC79}/SzéfKivesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbõl egy bizonyos összeg kivétele!             \\n\",
\"{D9CC79}/SzéfBetesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbe egy bizonyos összeg berakása!             \\n\",
\"{D9CC79}/SzéfZár  {b5b3af}- Széf bezárása!                                                \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZEFCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Széf Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_HARC)
    {
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
                    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: normál!\" );
      }
      case 1:
      {
          SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: box!\" );
      }
      case 2:
      {
         SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kung Fu!\" );
      }
      case 3:
      {
         SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Elbow!\" );
      }
      case 4:
      {
         SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kneehead!\" );
      }
              case 5:
      {
         SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_GRABKICK);
         SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Grabkick!\" );
      }
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Kiléptél a menübõl.\");
}
}
if(dialogid == DIALOG_MYSIG) {
if(!response) return 0;
new String[144];
if(!(2 < strlen(inputtext) < 19)) {
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"A titulosodnak minimum 3, maximum 18 karakteresnek kell lennie!\");
//return 1;
}
dini_Set(\"MySig.ini\", pName(playerid), inputtext);
format(String, sizeof(String), \"Sikeresen beállítottad a titulosod! Megadott szöveg: %s\", inputtext);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, String);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tipp: A titulus kikapcsolásához használd a /mysigoff parancsot!\");
SetPVarString(playerid, \"MySig\", inputtext);
}
    if(dialogid == Dialog_color) {
    if(!response) return 0;
if(listitem == 0) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ffffff}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
}
if(listitem == 1) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{33CCFF}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
}
if(listitem == 2) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{E60000}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
}
if(listitem == 3) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{9900FF}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
}
if(listitem == 4) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{6e3d20}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
}
if(listitem == 5) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{2ED683}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
}
if(listitem == 6) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FFFF00}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
}
if(listitem == 7) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FF9933}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
}
if(listitem == 8) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{CECECE}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
}
if(listitem == 9) {
SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ea00ff}\");
dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
}
}
 
if(dialogid == Dialog_cb) {
    if(!response) return 0;
if(listitem == 0) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ffffff}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
}
if(listitem == 1) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{33CCFF}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
}
if(listitem == 2) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{E60000}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
}
if(listitem == 3) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{9900FF}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
}
if(listitem == 4) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{6e3d20}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
}
if(listitem == 5) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{2ED683}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
}
if(listitem == 6) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FFFF00}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
}
if(listitem == 7) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FF9933}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
}
if(listitem == 8) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{CECECE}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
}
if(listitem == 9) {
SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ea00ff}\");
dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
}
}
return 1;
}
CMD:cmds(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró Parancsok:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n{33CCFF}Széf Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
return 1;
}

 
 
UI: A pawno-ba nincs szét csúszva mint itt!
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 13. - 13:27:29 írta GameKinger »

Nem elérhető Cube.

Kisebb kérdések
« Válasz #1454 Dátum: 2014. augusztus 13. - 13:34:38 »
0 Show voters
hát ha így sem mûködik, akkor nem itt van a baj.




public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == Dialog_parancsok)
    {
    if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró Parancsok:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n{33CCFF}Széf Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
        if(listitem == 0) {
    new DIALOGstringx[4000];
        format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
        \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:                                                 \\n\",
        \"                                                                                 \\n\",
        \"{D9CC79}Hamarosan!                             \\n\",
        \"{D9CC79}  {b5b3af}                                                                                   \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELHASZNALOCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Felhasználói Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
        }
        if(listitem == 1) {
    new DIALOGstringx[4050];
        format(DIALOGstringx, sizeof(DIALOGstringx),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
        \"{b5b3af}Széf Parancsok:                                                                 \\n\",
        \"                                                                                         \\n\",
        \"{D9CC79}/ÚjSzéf [széf Jelszava] {b5b3af}- Egy Újszéf létrehozása[Csak Tulajdonosnak]!    \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfNyit [széf Jelszava]  {b5b3af}- Széfed kinyitása!                           \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfPénz {b5b3af}- Széf Összeg tartalmának megtekintése!                                    \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfKivesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbõl egy bizonyos összeg kivétele!            \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfBetesz [Összeg]  {b5b3af}- Széfbe egy bizonyos összeg berakása!             \\n\",
        \"{D9CC79}/SzéfZár  {b5b3af}- Széf bezárása!                                                       \\n\",
    \"{b5b3af}\\n                                                                       \\n\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZEFCMD, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{b5b3af}Széf Parancsok:\", DIALOGstringx, \"Vissza\",\"\");
        }
        }
        if(dialogid == DIALOG_HARC)
    {
                if(response == 1)
                {
                        switch(listitem)
                        {
                            case 0:
                            {
                    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: normál!\" );
                                }
                                case 1:
                                {
                                    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: box!\" );
                                }
                                case 2:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kung Fu!\" );
                                }
                                case 3:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Elbow!\" );
                                }
                                case 4:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Kneehead!\" );
                                }
                                case 5:
                                {
                                        SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_GRABKICK);
                                        SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Sikeresen kicserélted a harcstílusod!: Grabkick!\" );
                                }
                        }
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Kiléptél a menübõl.\");
                }
        }
                if(dialogid == DIALOG_MYSIG) {
                if(!response) return 0;
                new String[144];
                if(!(2 < strlen(inputtext) < 19)) {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"A titulosodnak minimum 3, maximum 18 karakteresnek kell lennie!\");
                //return 1;
}
                dini_Set(\"MySig.ini\", pName(playerid), inputtext);
                format(String, sizeof(String), \"Sikeresen beállítottad a titulosod! Megadott szöveg: %s\", inputtext);
                SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, String);
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tipp: A titulus kikapcsolásához használd a /mysigoff parancsot!\");
                SetPVarString(playerid, \"MySig\", inputtext);
}
    if(dialogid == Dialog_color) {
    if(!response) return 0;
        if(listitem == 0) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ffffff}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
        }
        if(listitem == 1) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{33CCFF}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
        }
        if(listitem == 2) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{E60000}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
        }
        if(listitem == 3) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{9900FF}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
        }
        if(listitem == 4) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{6e3d20}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
        }
        if(listitem == 5) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{2ED683}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
        }
        if(listitem == 6) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FFFF00}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
        }
        if(listitem == 7) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{FF9933}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
        }
        if(listitem == 8) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{CECECE}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
        }
        if(listitem == 9) {
                SetPVarString(playerid, \"NameColor\", \"{ea00ff}\");
                dini_Set(\"NameColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
        }
}
 
if(dialogid == Dialog_cb) {
    if(!response) return 0;
        if(listitem == 0) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ffffff}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ffffff}\");
        }
        if(listitem == 1) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{33CCFF}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{33CCFF}\");
        }
        if(listitem == 2) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{E60000}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{E60000}\");
        }
        if(listitem == 3) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{9900FF}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{9900FF}\");
        }
        if(listitem == 4) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{6e3d20}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{6e3d20}\");
        }
        if(listitem == 5) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{2ED683}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{2ED683}\");
        }
        if(listitem == 6) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FFFF00}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FFFF00}\");
        }
        if(listitem == 7) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{FF9933}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{FF9933}\");
        }
        if(listitem == 8) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{CECECE}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{CECECE}\");
        }
        if(listitem == 9) {
                SetPVarString(playerid, \"ChatColor\", \"{ea00ff}\");
                dini_Set(\"ChatColor.ini\", pName(playerid), \"{ea00ff}\");
        }
}
return 1;
}
CMD:cmds(playerid)
{
        ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_parancsok, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CDF917}Teszt Szeró Parancsok:\", \"{ffffff}Felhasználói Parancsok:\\n{33CCFF}Széf Parancsok:\\n\", \"Választ\", \"Bezár\");
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal