CMD:kill(playerid, params[]){new jatekosneve[30];GetPlayerName(playerid, jatekosneve, 30);if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Nem vagy admin kedves %s\", jatekosneve); // 218-as sor{SetPlayerHealth(params[0], 0);SendClientMessage(params[0], -1, \"%s megölt téged!\", jatekosneve); //221-es sor}return 1;}
SzerverMOD.pwn(218) : warning 202: number of arguments does not match definitionSzerverMOD.pwn(221) : warning 202: number of arguments does not match definition
CMD:kill(playerid, params[]){new jatekosneve[30], string[128];GetPlayerName(playerid, jatekosneve, 30);if(!IsPlayerAdmin(playerid)){format(string, sizeof(string), \"Nem vagy admin kedves %s\", jatekosneve);SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, string);return 1;}SetPlayerHealth(params[0], 0);format(string, sizeof(string), \"%s megölt téged!\", jatekosneve);SendClientMessage(params[0], -1, string);return 1;}
Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy mi annak az animációnak a neve, amit én (/anim mivan) néven ismerek.. Igen S** szerveren szokás ilyen néven használni ezt az animációt
ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkba\",4.0,0,0,0,0,0);ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkda\",4.0,0,0,0,0,0);ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkfa_swt\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_ANGRY\",4.0,0,0,0,0,0);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if (pickupid == target) { ApplyAnimation(playerid, \"ROB_BANK\", \"CAT_Safe_Rob\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 2, 1);GivePlayerMoney(playerid, 8000000);GetPlayerName( playerid, name, 24 );format( string, sizeof(string), \"~w~%s megszerezte a csomagot!! Ki iktatni!!!\", name );GameTextForAll( string, 1, 0);SetTimer(\"AttachObject\", 3, false);ShowPlayerDialog(playerid, 98, DIALOG_STYLE_LIST, \"Megszerezted a csomagot! Mit teszel vele?\", \"Megtartom\\nElviszem a ponthoz\", \"Rendben\" \"Rendben\"); } return 1;}public AttachObject(playerid){ AttachObjectToPlayer(myobject, playerid, -0.0, -0.2, 0.4, 0.0, 0.0, 0);}
ha nem engedne felállni, akkor OnPlayerKeyStateChange alatt a CROUCH gomb lenyomásával[/quote](Azért ezzel a gombbal, mert ezzel guggol normál esetben a játékos.) megállítod az animációt.[/quote]Az animos dologra pedig valami animáció könyvtár töltögetés, tisztítgatás a megoldás, de ehhez én - mint mondtam - annyira nem értek.
megállítod az animációt.[/quote]Az animos dologra pedig valami animáció könyvtár töltögetés, tisztítgatás a megoldás, de ehhez én - mint mondtam - annyira nem értek.