Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185433 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #1365 Dátum: 2014. július 23. - 14:15:20 »
0 Show voters
Egyszerûbb ha felveszel skpyen  :$ Nevem: piros0302

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1366 Dátum: 2014. július 23. - 17:02:38 »
0 Show voters
Miért vennélek fel skypera? Itt a fórum, itt látják mások is, ha elbénázom a segítést, stb. Mivel jobb az? Itt írd le. Igen, vagy nem.

Kisebb kérdések
« Válasz #1367 Dátum: 2014. július 23. - 17:26:39 »
0 Show voters
Megfelelõ. Az egész szerver mappát töltöttem le.

Nem elérhető pavip

Kisebb kérdések
« Válasz #1368 Dátum: 2014. július 23. - 19:23:31 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek! A kérdésem az lenne, hogy mi a baj ezzel a paranccsal:
 
CMD:kill(playerid, params[]){
new jatekosneve[30];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, 30);
if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, \"Nem vagy admin kedves %s\", jatekosneve); // 218-as sor
{
SetPlayerHealth(params[0], 0);
SendClientMessage(params[0], -1, \"%s megölt téged!\", jatekosneve); //221-es sor
}
return 1;
}

 
És a hiba:
 
SzerverMOD.pwn(218) : warning 202: number of arguments does not match definition
SzerverMOD.pwn(221) : warning 202: number of arguments does not match definition

 
[mod]Ezt legközelebb az \"Itt kérdezz Error-t!\" címû témába írd, illetve javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 23. - 20:54:05 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1369 Dátum: 2014. július 23. - 20:33:19 »
0 Show voters
CMD:kill(playerid, params[])
{
new jatekosneve[30], string[128];
GetPlayerName(playerid, jatekosneve, 30);
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
format(string, sizeof(string), \"Nem vagy admin kedves %s\", jatekosneve);
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, string);
return 1;
}
SetPlayerHealth(params[0], 0);
format(string, sizeof(string), \"%s megölt téged!\", jatekosneve);
SendClientMessage(params[0], -1, string);
return 1;
}

Kisebb kérdések
« Válasz #1370 Dátum: 2014. július 25. - 19:54:28 »
0 Show voters
Hello!
Nekem az a kérdésem lenne, hogy mivel és hogyan tudnám megoldani, hogy amikor felveszek egy pickupot akkor lejátsza nekem a CAT_Safe_Rob animot?
Már megpróbáltam azt, hogy az ApplyAnimation-nal megcsinálni, de azzal meg nem csinál semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 25. - 20:06:28 írta AlanCrawnel »

Kisebb kérdések
« Válasz #1371 Dátum: 2014. július 25. - 21:59:08 »
0 Show voters
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani, hogy mi annak az animációnak a neve, amit én (/anim mivan) néven ismerek..  ;D


Igen S** szerveren szokás ilyen néven használni ezt az animációt  :D

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1372 Dátum: 2014. július 25. - 23:10:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1406318348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani, hogy mi annak az animációnak a neve, amit én (/anim mivan) néven ismerek..  ;D


Igen S** szerveren szokás ilyen néven használni ezt az animációt  :D

 
Meg.
 
ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkba\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkda\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkfa_swt\",4.0,0,0,0,0,0);

 
Inkább ez:
ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_ANGRY\",4.0,0,0,0,0,0);
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 28. - 10:32:03 írta KovaNovik »

Kisebb kérdések
« Válasz #1373 Dátum: 2014. július 25. - 23:20:38 »
0 Show voters
Köszike  ;D  :D

Kisebb kérdések
« Válasz #1374 Dátum: 2014. július 26. - 11:19:09 »
0 Show voters
Azt meglehet oldani, hogy ha valaki bemegy a checkpointba akkor legugoljon és a playernek kelljen elállni?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1375 Dátum: 2014. július 26. - 11:32:37 »
0 Show voters
Igen. OnPlayerEnterCheckpoint alatt beteszed õt a megfelelõ animba és ha nem engedne felállni, akkor OnPlayerKeyStateChange alatt a CROUCH gomb lenyomásával megállítod az animációt.

Kisebb kérdések
« Válasz #1376 Dátum: 2014. július 26. - 11:40:55 »
0 Show voters
Ezzel csak az a baj, hogy hiába teszek oda egy animot nem játsza le emiatt az animok nem \"játszanak\".
Meg nekem tulajdonképpen nem is a checkpointba kell hanem az OnPlayerPickupPickup-nál kell.
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 26. - 11:43:36 írta AlanCrawnel »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1377 Dátum: 2014. július 26. - 11:49:22 »
0 Show voters
Akkor miért CP-krõl beszélsz? :D PickUppal még egyszerûbb is a dolgod, ugyanis itt van ID, a CP-knél viszont már kicsit kell buherálnod. OnPlayerPickUpPickup alatt ha a pickupid megfelel az általad megadott pickupnak, szépen animba esik és a többi, amit leírtam. Az anim pedig azét nem volt jó, mert valamit elrontottál. Ez \"U don\'t say?\" volt, de amíg nem másolsz be nekünk semmit, nem tudjuk megmondani, mi volt a hiba - persze be tudunk másolni helyes kódokat is, de azzal nem fogod megtudni, mit rontottál el. Ezzel nem azt mondom, hogy én fogom elmondani, mit rontottál el, mert nem vagyok egy nagy animos csávó, de más is van ezen a fórumon.

Kisebb kérdések
« Válasz #1378 Dátum: 2014. július 26. - 12:04:22 »
0 Show voters
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
  if (pickupid == target)
  {
        ApplyAnimation(playerid, \"ROB_BANK\", \"CAT_Safe_Rob\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 2, 1);
GivePlayerMoney(playerid, 8000000);
GetPlayerName( playerid, name, 24 );
format( string, sizeof(string), \"~w~%s megszerezte a csomagot!! Ki iktatni!!!\", name );
GameTextForAll( string, 1, 0);
SetTimer(\"AttachObject\", 3, false);
ShowPlayerDialog(playerid, 98, DIALOG_STYLE_LIST, \"Megszerezted a csomagot! Mit teszel vele?\", \"Megtartom\\nElviszem a ponthoz\", \"Rendben\" \"Rendben\");
  }
  return 1;
}
public AttachObject(playerid)
{
    AttachObjectToPlayer(myobject, playerid, -0.0, -0.2, 0.4, 0.0, 0.0, 0);
}

 
Ez maga a kód, de az animot nem játsza le egyszer valami miatt lejátszotta de akkor be is fagyott és nem tudtam felállni.(még nincs kész még dolgozom rajta)
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 26. - 12:37:28 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1379 Dátum: 2014. július 26. - 12:08:48 »
0 Show voters
Ezért írtam ezt:
 
ha nem engedne felállni, akkor OnPlayerKeyStateChange alatt a CROUCH gomb lenyomásával[/quote]
(Azért ezzel a gombbal, mert ezzel guggol normál esetben a játékos.)
 
megállítod az animációt.[/quote]
Az animos dologra pedig valami animáció könyvtár töltögetés, tisztítgatás a megoldás, de ehhez én - mint mondtam - annyira nem értek.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal