Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 165547 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #1320 Dátum: 2014. Július 06. - 17:24:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1404569577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?!
http://sampforum.hu/index.php?topic=48554.0
Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne.
 
Tehát azt szeretnéd, hogy mód elindítása után, mindig ott legyen a kocsi, ahol volt?
Dini vagy mysql?
Én azt egy publiccal oldottam meg, amit OnGameModeInitbe raktam, és a publicban lekértem a kocsik adatait, majd egy ciklusban az ID-ek számához mindig +1-et adtam, és annyit, ahány kocsit számlált az adatokból, mysqlben egy num_rowssal egyszerûen meg lehet adni.

Kisebb kérdések
« Válasz #1321 Dátum: 2014. Július 06. - 22:28:17 »
0 Show voters
Szia!:D
dinibe menti :)
Tudsz nekem segíteni :/?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1322 Dátum: 2014. Július 07. - 22:20:38 »
0 Show voters
Sziasztok...Elkezdtem egy kis mappot feltntetni a térképen hogy a minimapon meg látszódjon de az istenért se bírok rájönni hogy mért virbál a minimap
 
#include <a_samp>
new utak0;
new utak1;
new utak2;
new utak3;
new utak4;
new utak5;
new utak6;
new utak7;
new utak8;
new utak9;
new utak10;
new utak11;
new utak12;
new utak13;
public OnGameModeInit()
{
    utak0 = GangZoneCreate(1990.689331,543.970153,2179.733886,622.292358);
    utak1 =GangZoneCreate(1990.689331,622.292358,2179.733886,543.970153);
    utak2 =GangZoneCreate(2428.138183,628.830322,3383.638671,643.089782);
    utak3 =GangZoneCreate(3383.427734,561.615783,3396.587890,681.765563);
    utak4 =GangZoneCreate(3396.965332,642.491577,3588.149658,628.032958);
    utak5 =GangZoneCreate(3587.462158,625.189392,3683.527343,722.644897);
    utak6 =GangZoneCreate(3372.494628,688.560363,3355.885986,762.772094);
    utak7 =GangZoneCreate(3396.522705,666.003784,3551.104492,680.699890);
    utak8 =GangZoneCreate(3551.096191,680.686096,3535.286376,604.612792);
    utak9 =GangZoneCreate(2678.671142,735.070922,2694.049072,543.828796);
    utak10 =GangZoneCreate(3028.085449,540.962768,2692.623046,575.288146);
    utak11 =GangZoneCreate(3027.832763,540.976379,3052.064941,574.771240);
    utak12 =GangZoneCreate(3052.406250,563.362304,3133.264404,542.343261);
    utak13 =GangZoneCreate(3132.375488,560.412902,3151.361328,292.552551);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak0, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak1, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak2, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak3, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak4, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak5, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak6, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak7, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak8, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak9, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak10, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak11, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak12, 0x000000AA);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak13, 0x000000AA);
    return 1;
}
    /*másolat
utak1 =GangZoneCreate(1990.689331,622.292358,2179.733886,543.970153);
    utak2 =GangZoneCreate(2428.138183,628.830322,3383.638671,643.089782);
    utak3 =GangZoneCreate(3383.427734,561.615783,3396.587890,681.765563);
    utak4 =GangZoneCreate(3396.965332,642.491577,3588.149658,628.032958);
    utak5 =GangZoneCreate(3587.462158,625.189392,3683.527343,722.644897);
    utak6 =GangZoneCreate(3372.494628,688.560363,3355.885986,762.772094);
    utak7 =GangZoneCreate(3396.522705,666.003784,3551.104492,680.699890);
    utak8 =GangZoneCreate(3551.096191,680.686096,3535.286376,604.612792);
    utak9 =GangZoneCreate(2678.671142,735.070922,2694.049072,543.828796);
//GangZoneCreate(2694.328369,543.827697,3028.300781,555.305541);
//GangZoneCreate(3028.071289,556.749267,2692.308349,575.404968);
//GangZoneCreate(2693.209960,543.830444,3028.108398,556.552856);
    utak10 =GangZoneCreate(3028.085449,540.962768,2692.623046,575.288146);
    utak11 =GangZoneCreate(3027.832763,540.976379,3052.064941,574.771240);
    utak12 =GangZoneCreate(3052.406250,563.362304,3133.264404,542.343261);
    utak13 =GangZoneCreate(3132.375488,560.412902,3151.361328,292.552551);
//GangZoneCreate(3071.019287,545.030273,3041.078125,-386.852142);
    utak14 =GangZoneCreate(3041.078125,-386.852142,3263.463867,-376.228759);
    utak15 =GangZoneCreate(3041.608154,-386.586364,3065.602783,543.659240);
    utak16 =GangZoneCreate(3065.133056,274.225158,3300.609375,288.810668);
    utak17 =GangZoneCreate(3217.797119,372.608917,3202.119873,177.240921);
    utak18 =GangZoneCreate(3317.959716,477.941070,3301.461425,97.416519);
    utak19 =GangZoneCreate(3278.157470,98.189537,3322.146484,82.259864);
    utak20 =GangZoneCreate(3044.866455,-227.100601,2827.940673,-213.108489);
    utak21 =GangZoneCreate(3136.755859,-385.980499,3122.538085,-515.839904);
    utak22 =GangZoneCreate(3122.538085,-515.839904,3152.429931,-561.514709);
    utak23 =GangZoneCreate(3175.192138,-600.202331,3150.631103,-517.955810);
    utak24 =GangZoneCreate(3152.740966,-602.713867,3159.426269,-594.204833);
    utak25 =GangZoneCreate(3151.088378,-601.817504,3179.096435,-1177.609008);*/

 
Ezzel az editorral csinálgatom:
 
//-----------------------IntrozeN---------------------
//-----------------------Gangzone---------------------
//-----------------------Creator----------------------
//-----------------------v1.0-------------------------
#include <a_samp>
#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#define COLOR_GREENLIGHT 0x9ACD32AA
#define COLOR_DARKRED 0xC10B07FF
forward Createzone(playerid,color);
new Makingzone[MAX_PLAYERS];
new Float:ZMinX;
new Float:ZMaxX;
new Float:ZMinY;
new Float:ZMaxY;
new GangZone;
new Create;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"Gangzone Creator v1.0 by IntrozeN\");
print(\"----------------------------------\\n\");
if(!fexist(\"/savedzones.txt\")) fopen(\"/savedzones.txt\", io_readwrite);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
GangZoneHideForAll(GangZone);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(zone,4,cmdtext);
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 0)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
      if(Makingzone[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_DARKRED,\".: Info: You\'re already making a zone. Cancel or Save the current one first :.\");
           ShowPlayerDialog(playerid,1,2,\"Color\",\"Blue\\nRed\\nGreen\\nPurple\\nYellow\\nGrey\\nLightblue\\nWhite\\nBlack\",\"Select\",\"Cancel\");
           Makingzone[playerid] = 1;
   }
   if(listitem == 1)
   {
       if(Makingzone[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_DARKRED,\".: Info: You\'re not making a zone. Create one first :.\");
       new string[128];
      KillTimer(Create);
      format(string,sizeof(string),\"GangZoneCreate(%f,%f,%f,%f);\\r\\n\",ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      new File:save = fopen(\"/savedzones.txt\", io_append);
      fwrite(save, string);
      fclose(save);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREENLIGHT,\".: Info: Zone created and saved in savedzones.txt :.\");
      Makingzone[playerid] = 0;
   }
   if(listitem == 2)
   {
       if(Makingzone[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_DARKRED,\".: Info: You\'re not making a zone. Create one first :.\");
      KillTimer(Create);
      GangZoneDestroy(GangZone);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREENLIGHT,\".: Info: Zone creation cancelled :.\");
      Makingzone[playerid] = 0;
   }
}
}
if(dialogid == 1)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0x0000FFAA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 1)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0xFF0000AA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 2)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0x00FF00AA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 3)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0xFF00FFAA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 4)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0xFFFF00AA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
   if(listitem == 5)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0x888888AA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 6)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0x00FFFFAA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 7)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0xFFFFFFAA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
            if(listitem == 8)
        {
            new Float:Z;
      new color;
      GetPlayerPos(playerid,ZMinX,ZMinY,Z);
      color = 0x000000AA;
      GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
      Create = SetTimerEx(\"Createzone\",100,1,\"ud\",playerid,color);
   }
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GREENLIGHT,\".: Info: Zone is being created :.\");
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GREENLIGHT,\".: Info: Check on the minimap while moving to create your zone perfectly then save the zone by typing /zone :.\");
}
else if(!response)
{
    Makingzone[playerid] = 0;
}
}
return 1;
}
public Createzone(playerid,color)
{
GangZoneHideForPlayer(playerid,GangZone);
GangZoneDestroy(GangZone);
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,ZMaxX,ZMaxY,Z);
GangZone = GangZoneCreate(ZMinX,ZMinY,ZMaxX,ZMaxY);
GangZoneShowForPlayer(playerid,GangZone,color);
return 1;
}
dcmd_zone(playerid,params[])
{
#pragma unused params
ShowPlayerDialog(playerid,0,2,\"Gangzone Creator v1.0 by IntrozeN\",\"Createzone\\nSavezone\\nCancelzone\",\"Select\",\"Cancel\");
return 1;
}

 
Mit rontok el vagy mi a probléma?

Kisebb kérdések
« Válasz #1323 Dátum: 2014. Július 08. - 00:39:02 »
0 Show voters
Üdv az lenne a problémám hogy csináltam egy pickupos teleportot és addig jó is amíg be kell menni csak kifelé nem tudom hogy csináljam
eddig kész van:
 
{
pickup3=CreatePickup(1318, 1, 2017.3345,1915.8837,12.3319);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   if(pickupid == pickup3)
   {
   SetPlayerPos(playerid,2324.419921,-1145.568359,1050.710083);
   SetPlayerInterior(playerid, 12);
   }
}

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1324 Dátum: 2014. Július 08. - 00:46:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: Marci19975 date=1404772742\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv az lenne a problémám hogy csináltam egy pickupos teleportot és addig jó is amíg be kell menni csak kifelé nem tudom hogy csináljam
eddig kész van:
 
{
pickup3=CreatePickup(1318, 1, 2017.3345,1915.8837,12.3319);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   if(pickupid == pickup3)
   {
   SetPlayerPos(playerid,2324.419921,-1145.568359,1050.710083);
   SetPlayerInterior(playerid, 12);
   }
}

 

Mármint hogy érted azt hogy kifelé?
Interiorból kifelé?

Kisebb kérdések
« Válasz #1325 Dátum: 2014. Július 08. - 00:47:18 »
0 Show voters
Igen!

Kisebb kérdések
« Válasz #1326 Dátum: 2014. Július 08. - 00:50:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: Marci19975 date=1404773238\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen!
 
A SetInterior legyen 0, és a SetPlayerPos, meg a tekeport helye :)
 

SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

Kisebb kérdések
« Válasz #1327 Dátum: 2014. Július 08. - 00:58:10 »
0 Show voters
Így gondoltad?
 
#include <a_samp>
new pickup3;
public OnFilterScriptInit()
{
pickup3=CreatePickup(1318, 1, 2017.3345,1915.8837,12.3319);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
   if(pickupid == pickup3)
   {
   SetPlayerPos(playerid,2324.419921,-1145.568359,1050.710083); //ide hogy hova teleportáljon
   SetPlayerInterior(playerid, 12); //ide az interior id-t
   SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2324.9036,-1148.3251,1050.7101);
   }
   
}

Kisebb kérdések
« Válasz #1328 Dátum: 2014. Július 08. - 01:15:51 »
0 Show voters
neem. hanem csinálsz egy pickupot a kijárathoz is, meg a bejárathoz is. a kijáratéhoz a kijárat teleportját, plusz a 0 interiort teszed, míg a bejárathoz a 12-es interiort, plusz annak a teleportját :)
de ha másolsz egy kijárat teleportot, megírom neked :)

Kisebb kérdések
« Válasz #1329 Dátum: 2014. Július 08. - 01:44:13 »
0 Show voters
Ez az interiorban a kijárat teleportja:2324.9036,-1148.3251,1050.7101

Kisebb kérdések
« Válasz #1330 Dátum: 2014. Július 08. - 11:04:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: Marci19975 date=1404776653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez az interiorban a kijárat teleportja:2324.9036,-1148.3251,1050.7101
 
nem arra a koordinátára gondoltam, de megoldottam :D
 

#include <a_samp>
new pickup3;
new pickupExit;
public OnFilterScriptInit()
{
pickup3=CreatePickup(1318, 1, 2017.3345,1915.8837,12.3319);
pickupExit = CreatePickup(1318, 1, 2324.9036,-1148.3251,1050.710);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
      if(pickupid == pickup3)
      {
      SetPlayerPos(playerid,2324.419921,-1145.568359,1050.710083); //ide hogy hova teleportáljon
      SetPlayerInterior(playerid, 12); //ide az interior id-t
      }
if(pickupid == pickupExit)
{
    SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerPos(playerid, 2020.9922,1915.4539,12.3272);
}
}

Kisebb kérdések
« Válasz #1331 Dátum: 2014. Július 08. - 12:48:59 »
0 Show voters
sztok!
Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?!
Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne.
 
 
#include        a_samp
#include        zcmd
#include        sscanf2
#include        dini
#define     File(%1)    format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1))
enum vehicle {
        Color1,
        Color2,
        Paintjob,
        NumberPlate[9]
}
new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle],
        vehfile[128];
       
public OnPlayerSpawn(playerid) {
        File(playerid);
        if(dini_Exists(vehfile)) {
        new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
                vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
                color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
                color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
                paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
                Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\");
                Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\");
                Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\");
                Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\");
                format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
            new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
                SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
                SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
            SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
            LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
                for(new i; i < 14; i++) {
                    format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                    AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
                }
                ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
        }
        return 1;
}
CMD:createvehicle(playerid, params[]) {
        new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4];
        if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\");
        if(strlen(numplate) > 8) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\");
    if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\");
    if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\");
    if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\");
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
                if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
        }
        SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1));
    SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate);
        ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob);
        PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
        SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
        mycar = GetPlayerVehicleID(playerid);
        VEHICLE[mycar][Color1] = color1;
        VEHICLE[mycar][Color2] = color2;
        VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob;
        VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate;
        return 1;
}
CMD:savevehicle(playerid, params[]) {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4];
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        File(playerid);
        if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\");
        if(!dini_Exists(vehfile)) {
                dini_Create(vehfile);
                dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
                dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
                dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
                for(new i; i < 14; i++) {
                        format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                        dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
                }
        } else {
            dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
                dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
                dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
                for(new i; i < 14; i++) {
                        format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                        dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
                }
        }
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\");
        return 1;
}
CMD:loadvehicle(playerid, params[]) {
        File(playerid);
        if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\");
        new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
        color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
        color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
        paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
        format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
        if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
    }
    new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
    SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
    SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
    PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
    SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
    LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
        for(new i; i < 14; i++) {
            format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
            AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
        }
        ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\");
        return 1;
}
       
stock GetName(playerid) {
        new name[24+1];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        return name;
}

Kisebb kérdések
« Válasz #1332 Dátum: 2014. Július 09. - 19:15:27 »
0 Show voters
Sziasztok!
Azt hogyan tudnám megoldani, hogy ha a játékos egy adott pozíción van akkor dobja be egy szintén megadott pozícióra ?
És úgy kéne hogy ez visszafelé is mûködjön! Elõre is köszi!

Kisebb kérdések
« Válasz #1333 Dátum: 2014. Július 09. - 19:23:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: Jim Toretto date=1404926127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Azt hogyan tudnám megoldani, hogy ha a játékos egy adott pozíción van akkor dobja be egy szintén megadott pozícióra ?
És úgy kéne hogy ez visszafelé is mûködjön! Elõre is köszi!
 
timerre kötöd az IsPlayerInRangeOfPoint-ot......abból hozod a SetPlayerPos-t.

Kisebb kérdések
« Válasz #1334 Dátum: 2014. Július 09. - 19:24:36 »
0 Show voters
Kaphatok egy mintát ?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal