Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185876 alkalommal)

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1200 Dátum: 2014. április 28. - 12:07:13 »
0 Show voters
Körülnéztem néhány oldalon és mindenhol más-más értékeket írnak. Néhány szkriptben 10 000-es értéket adtak meg, egyjátékos módra pedig 5000 vagy 6000 a limit. Nem tartom lehetetlennek hogy Kalcor vagy valamelyik SA-MP Team módosította volna ezt, de mondjuk ilyet nem láttam a SA-MP forráskódjában. SAMP Map Constructionban ha jól láttam az óceán sincs folytatva, legalábbis ott is van egy határ. Soha nem próbálkoztam vele azon kívülre valamit tenni, majd lementeni, csak picit fura.
Azt hiszem egy srác készített egy videót is, arról hogy mi történik a jármûvel, ha minél magasabban van. Na, azt a videót sem találom már. XD
Hááát, majd egyszer kiderül. Egyenlõre javítom a bullcrapet. :D Köszönöm a válaszod és továbbra is várok hasznos információra.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1201 Dátum: 2014. április 28. - 12:31:25 »
0 Show voters
pár napja a derby-mbe akartam javító pickupot letenni, 7000-es koordinátához, és azt már nem hozta létre, de a SetPlayerPos, meg a streamer callback-ek ugyanúgy mûködnek.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1202 Dátum: 2014. április 28. - 13:42:25 »
0 Show voters
Akkor rakd a map fölé, máik intibe, jó magasra. Vagy a tengerre, de másik intibe, esetleg másik vw-be (mert ugye a atreamer tud másk interiort). Tipp: a mapolást szedd ki külön fájlba, és ctrl H-val cseréld le a );-eket , 1, 1, -1, stb így sok objektet tudsu egy intibe rakni. Még tipp: konvertáld át convertffs-el a mapolást, és mta.dzek.eu oldalon könnyen el tudod tolni sok koordinátával. Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1203 Dátum: 2014. április 28. - 13:50:22 »
0 Show voters
Ez igaz, a maptól számított bizonyos távolságon túl kifelé a tengeren már nem látszódnak se a pickupok, se a 3d textek, stb. De az objectek igen! Azonban van egy olyan határ, amin elkezd villogni a kép és kiír valami figyelmeztetõ szöveget. Na ott már tényleg vége van a mapnak, habár olyan kívülre nem igazán mapolna senki.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1204 Dátum: 2014. április 28. - 16:11:48 »
0 Show voters
Azt hiszem megtaláltam azt amire szükségem volt.
 

m_WorldBounds[0] = 20000.0f;
m_WorldBounds[1] = -20000.0f;
m_WorldBounds[2] = 20000.0f;
m_WorldBounds[3] = -20000.0f;
if(pGame->GetActiveInterior() != 0) return; // can\'t enforce inside interior
if(m_pPlayerPed->EnforceWorldBoundries(pNetGame->m_WorldBounds[0],pNetGame->m_WorldBounds[1],
pNetGame->m_WorldBounds[2],pNetGame->m_WorldBounds[3]))
{
m_pPlayerPed->SetArmedWeapon(0);
pGame->DisplayGameText(\"Stay within the ~r~world boundries\",1000,5);
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1205 Dátum: 2014. április 28. - 16:14:59 »
0 Show voters

Stay within the ~r~world boundries

 
[/quote]
Na ezt írja ki mikor valahogy \"kikerülök a világból\" :D

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1206 Dátum: 2014. április 28. - 21:43:29 »
0 Show voters
De divkn, minek ez a kód, ha eleve kiírja? Vagy az interiorokkal babrálsz valamit, azért nem elég a SetPlayerWorldBoundaries (vagy mi)?
Dfoglalo, ha kimész, villog, és csúszol visszafele a levegõben, ha annyira kimész hogy nem tud visszarakni / kimegy a tényleges határából (mert ugye a tényleges határon belül van a programozott, biztonságilag), akkor villog gondolom :D
Csak okoskodtam, nem biztosak ám ezek (halvány emlékezet). :D

Kisebb kérdések
« Válasz #1207 Dátum: 2014. május 01. - 11:40:03 »
0 Show voters
Sziasztok! Ezzel mi lehet a gond?
 
public JarmuMent(vehicleid)
{
GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][JPosX], JarmuInfo[vehicleid][JPosY], JarmuInfo[vehicleid][JPosZ]);
GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][JPosR]);
format(Query, sizeof(Query), \"UPDATE `jarmuvek` SET `model` = \'%d\', `posx` = \'%f\', `posy` = \'%f\', `posz` = \'%f\', `posr` = \'%f\', `jposx` = \'%f\', `jposy` = \'%f\', `jposz` = \'%f\', `jposr` = \'%f\', `szin1` = \'%d\', `szin2` = \'%d\', `tulaj` = \'%s\', `frakcio` = \'%d\' WHERE `id` = \'%d\'\", JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][PosX], JarmuInfo[vehicleid][PosY], JarmuInfo[vehicleid][PosZ], JarmuInfo[vehicleid][PosR], JarmuInfo[vehicleid][JPosX], JarmuInfo[vehicleid][JPosY], JarmuInfo[vehicleid][JPosZ], JarmuInfo[vehicleid][JPosR], JarmuInfo[vehicleid][szin1], JarmuInfo[vehicleid][szin2], JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], JarmuInfo[vehicleid][Frakcio], vehicleid);
mysql_query(Query);
}

 
Amit hibaüzenetnek kapok:
 
ngrp.pwn(1087) : error 075: input line too long (after substitutions)
ngrp.pwn(1088) : error 017: undefined symbol \"Jarm\"
ngrp.pwn(1089) : warning 217: loose indentation
ngrp.pwn(1089) : error 017: undefined symbol \"uInfo\"
ngrp.pwn(1089) : warning 215: expression has no effect
ngrp.pwn(1089) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
ngrp.pwn(1089) : error 029: invalid expression, assumed zero
ngrp.pwn(1089) : fatal error 107: too many error messages on one line

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1208 Dátum: 2014. május 01. - 12:35:37 »
0 Show voters
Jó sorokat másoltál be? Mert itt nincs is pl. uInfo változó sem. CTRL-G-t használjatok.

Kisebb kérdések
« Válasz #1209 Dátum: 2014. május 01. - 14:26:57 »
0 Show voters
Na mindegy, megoldottam úgy, hogy másik sorba raktam a másik felét, mert túl sok karakter votl egy soprban.
E.:
Miért nem tölt be jármûveket a scriptem?
 
public JarmuBetolt(vehicleid)
{
new String[256];
format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM jarmuvek WHERE id = \'%d\'\", vehicleid);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_fetch_row_format(Line))
{
sscanf(Line, \"p<|>ddffffdds[32]d\", JarmuInfo[vehicleid][iD], JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][PosX], JarmuInfo[vehicleid][PosY], JarmuInfo[vehicleid][PosZ], JarmuInfo[vehicleid][PosR], JarmuInfo[vehicleid][szin1], JarmuInfo[vehicleid][szin2], JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], JarmuInfo[vehicleid][Frakcio]);
AddStaticVehicleEx(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][PosX], JarmuInfo[vehicleid][PosY], JarmuInfo[vehicleid][PosZ], JarmuInfo[vehicleid][PosR], JarmuInfo[vehicleid][szin1], JarmuInfo[vehicleid][szin2], -1);
format(String, sizeof(String), \"%d Jármû betöltve.\", vehicleid);
print(String);
}
mysql_free_result();
}

 
És ahogy használom ongamemodeint alatt:
 
   for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
JarmuBetolt(i);
}

 
Mysql tábla itt

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1210 Dátum: 2014. május 02. - 13:32:04 »
0 Show voters
Miért nem választasz ki mindent a jarmuvek táblából, és loopolsz mysql_num_rows számmal? Az pont annyit tölt be, amennyit kell.

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1211 Dátum: 2014. május 02. - 16:01:00 »
0 Show voters
Sziasztok. Olyat hogy tudok csinálni hogy pl valaki beírja   /teleport parancsot és bejön az dialog meg minden és a levegõbe fellövi az kamera oda visz a kiválasztott helyre.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1212 Dátum: 2014. május 02. - 17:51:43 »
0 Show voters
Ezt hogy érted? A lista elem kiválasztásánál? Mert akkor csak egy megerõsítõ dialog kell hozzá, meg egy InterpolateCameraPos. :)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1213 Dátum: 2014. május 02. - 18:47:08 »
0 Show voters
Igen pl kiválasztom a lisán azt az elemet ami Lv néven van és a levegõben menjen oda a kijelölt helyre.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1214 Dátum: 2014. május 02. - 19:07:26 »
0 Show voters
Akkor legyen egy lista dialog, ott ha rámész az egyikre, annak a koordinátáját rakja bele egy változódba, és jöjön ki egy dialog, hogy biztosan oda akarsz-e menni, eközben InterpolateCameraPossal ráközelít a hely koordánátáira, majd, ha igent nyomsz, rá is teleportál.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal