Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185605 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1140 Dátum: 2014. április 04. - 21:28:36 »
0 Show voters
Host

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1141 Dátum: 2014. április 04. - 21:29:40 »
0 Show voters
Ha az RPG-drõl van szó, akkor az - ha jól tudom -, sunwelles. Ott pedig nem nagyon van csatlakozási probléma, ha egyszer te például fel tudsz menni. Ha pedig didn\'t responseot ír - a csatlakozás után, a kliensben, chaten (?) - akkor valószínûleg azért írja, mert a kliens és a szerver verzió nem egyezik meg az adott felhasználóknál. Legalábbis ez a leggyakoribb hiba.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1142 Dátum: 2014. április 04. - 21:34:51 »
0 Show voters
Én is erre gondoltam.Megkérdeztem,és azt mondta,hogy ugyan az.
Bár lehet,hogy hazudott,hogy ne legyen \"égõ\" neki. :D
Aztán gondolom leszedte a jó verziót,és fel tudott jönni.

Kisebb kérdések
« Válasz #1143 Dátum: 2014. április 05. - 11:09:28 »
0 Show voters
Hello, ez lenne a gondom: Felhasználta Mr.Rich által publikált gm-ét, és kivettem belõle a fegyver részét, és ez fogadott pár javítás után:
http://kepfeltoltes.hu/view/140405/200796258K_p1_www.kepfeltoltes.hu_.png
Viszont ha adok hozzá egy új változót akkor pedig ez:
http://kepfeltoltes.hu/view/140405/1369148997K_p2_www.kepfeltoltes.hu_.png
Mi lehet a probléma? valaki tudna segíteni? Elõre is köszönöm.
[mod]Itt kérdezz Error -t![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 11:10:46 írta Flash »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1144 Dátum: 2014. április 05. - 19:59:50 »
0 Show voters
van egy saját funkcióm(stock),és bizonyos esetekben 0-val returnöl.
Lehet használni így?
 
if(!Fuggveny){} //ha nullával tér vissza.

 
Vagy csak akkor,hogy ha forwardingolom,és publicként deklarálom?
Ha igen,akkor kérdésem:
Returnol valamilyen értékkel,ha:
 
return SendClientMessage();

 
És a biztonság kedvéért megkérdezem: A teljes függvény lefut,ugye?Nem csak megnézi,hogy mivel returnolna vissza a függvény,hogy ha le futna,hanem le is fut,nem?
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 05. - 20:08:43 írta tudvari »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1145 Dátum: 2014. április 10. - 14:29:58 »
0 Show voters
Kicsit máshogy, de igen. Az strcmp-t is használhatod kétféleképpen, ezt is. Csak az strcmp pont máshogy returnol, de itt nem ez a lényeg.
 

if(!Fuggveny())
{
}

 
...ugyanaz, mint...
 

if(Fuggveny() == 0)
{
}

 
Ha return Masikfuggveny()-t írsz, akkor meg arra tér vossza, amivel a masikfuggveny visszatérne. Mivel sikerült elküldeni, az SCM 1-el tér vissza. Mindnél írják a különlegességeit, pl. az scmnél 0-val tér vissza, ha nincs csatlakozva a játékos, de ha túl hosszú, és nem küldte el, akkor nem 0-val returnol. Ezért van (volt :D) erre is saját függvényem.
Próba: ha zcmdnél 0-ra térsz vissza, azt írja, ismeretlen parancs. Ha nem csatlakozott játékosnak küldesz clientmessaget, akkor 0-val tér vissza az scm--> a parancs is.
Ez...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    SendClientMessage(28473, -1, \"ASD!\");
    return 1;
}

 
...1-el, míg...
 

CMD:vmi(playerid)
{
    return SendClientMessage(50294, -1, \"ASD\");
    return 1;
}

 
...ez 0-val tér vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 10. - 14:38:03 írta KovaNovik »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1146 Dátum: 2014. április 10. - 15:23:27 »
0 Show voters
köszi az infókat

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1147 Dátum: 2014. április 10. - 22:30:28 »
0 Show voters
Hello. Melyik az a kód amelyikkel pl ha beírok egy parancsot.. Akkor az összes játékosnak a képernyõre ki ír egy szöveget.. Mármint nem olyat akarok hogy beírok egy parancsot és utána a szöveget hanem, ha beírom pl /Repairall akkor az összes játékosnak kiírja a képernyõre hogy Kocsik megjavítva. Ez csak egy példa. Valaki tudna ebbe segíteni?
UI: Lehet tökre egyszerü, de én sík H*lye vagyok hozzá. :D Mármint a scriptelés ehezz a részéhez. :D
Thx elõre is.

Nem elérhető Razo

  • 33
  • It's nice to be important, but it's more important to
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1148 Dátum: 2014. április 10. - 22:35:14 »
0 Show voters
CMD:repairall(playerid,params[])
{
SendClientMessageToAll(-1,\"Kocsik megjavítva.\");
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1149 Dátum: 2014. április 10. - 22:39:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Razo date=1397162114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

CMD:repairall(playerid,params[])
{
SendClientMessageToAll(-1,\"Kocsik megjavítva.\");
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

 

Igen, de ezzel egy bajom van.. Hogy nekem is így van hogy Chatra írja ki a SendClientMessageToall -al De nekem egy olyan Kód kéne mely a képernyõre írja ki nem a Chatra ha érted az elképzelésem. :D

Nem elérhető Razo

  • 33
  • It's nice to be important, but it's more important to
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1150 Dátum: 2014. április 10. - 22:42:52 »
0 Show voters
Értem.
 
#define IDO 3000
CMD:repairall(playerid,params[])
{
GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1);
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1151 Dátum: 2014. április 10. - 22:47:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: Razo date=1397162572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Értem.
 
#define IDO 3000
CMD:repairall(playerid,params[])
{
GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1);
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

 

Ohh.. Köszi! :) Örök hála! :D

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1152 Dátum: 2014. április 14. - 18:00:53 »
0 Show voters
Sziasztok.Voltam egy szerveren és ott olyan jó volt a látotávolság hogy ls-böl lv be átlehetett látni nagyon jó volt néztem itt a magyar szerókat ott nem olyan jó a látótávolság....
És azzal fordulok hozzátok hogy lehet ezt növelni tegyük fel itt az alap mappnál?? Nagyobb látásviszonyok?? :D
GTA-ba fulon van a látóhatár!

Kisebb kérdések
« Válasz #1153 Dátum: 2014. április 14. - 18:36:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1397491253\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
 
1-2 idõjárásnál jobban renderelõdik be a map, ha arra gondolsz.

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1154 Dátum: 2014. április 14. - 18:51:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: .Adamcha. date=1397493418\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


...
 
1-2 idõjárásnál jobban renderelõdik be a map, ha arra gondolsz.
 
[/quote]
 Szerintem arra gondol hogy a mitõl lehet az hogy az egyik szerón jobban töltenek be a mappok mint egy másikon.. és sztem erre lenne kiváncsi hogy ez mitõl van, és a látótávolságon hogy lehet javítani.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal