if(!Fuggveny){} //ha nullával tér vissza.
return SendClientMessage();
if(!Fuggveny()){}
if(Fuggveny() == 0){}
CMD:vmi(playerid){ SendClientMessage(28473, -1, \"ASD!\"); return 1;}
CMD:vmi(playerid){ return SendClientMessage(50294, -1, \"ASD\"); return 1;}
CMD:repairall(playerid,params[]){SendClientMessageToAll(-1,\"Kocsik megjavítva.\");for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++){RepairVehicle(i);}return 1;}
#define IDO 3000CMD:repairall(playerid,params[]){GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1);for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++){RepairVehicle(i);}return 1;}
Értem. #define IDO 3000CMD:repairall(playerid,params[]){GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1);for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++){RepairVehicle(i);}return 1;}
...
... 1-2 idõjárásnál jobban renderelõdik be a map, ha arra gondolsz. [/quote] Szerintem arra gondol hogy a mitõl lehet az hogy az egyik szerón jobban töltenek be a mappok mint egy másikon.. és sztem erre lenne kiváncsi hogy ez mitõl van, és a látótávolságon hogy lehet javítani.