Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 186317 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1125 Dátum: 2014. március 24. - 22:08:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395681365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|
 
Lespawnolod a játékost, de valamit elrontasz, ezáltal lesz ilyen bug. OnPlayerConnectnél TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
Amikor belép, akkor elõször TogglePlayerSpectating(playerid, 1); majd utána állíts spawn infot, utána spawnold le, utána állíts egyéb cuccokat, amit nem te, hanem a játék tárol, pl. fegyverskill.

Kisebb kérdések
« Válasz #1126 Dátum: 2014. március 25. - 12:34:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1395695327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|
 
Lespawnolod a játékost, de valamit elrontasz, ezáltal lesz ilyen bug. OnPlayerConnectnél TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
Amikor belép, akkor elõször TogglePlayerSpectating(playerid, 1); majd utána állíts spawn infot, utána spawnold le, utána állíts egyéb cuccokat, amit nem te, hanem a játék tárol, pl. fegyverskill.
 
[/quote]Köszi !Megvan abba hagytam egy parancs írását csak annyit írtam hogy SpawnPlayer(playerid) kordináta nélkül:)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1127 Dátum: 2014. március 27. - 18:12:02 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek, egy Streameres kérdéssel fordulnék hozzátok.
Éppen készítek egy fegyver eldobós rendszert a kis házi szerveremre, amivel hétvégén szoktunk a haverjaimmal kikapcsolódni, azonban egy problémába ütköztem.
Itt lenne a kód, amivel leteszem a fegyver objektet, és megadom a játékosnak a lehetõséget, hogy máshova helyezze.
 

new FegyverObjekt;
//A poz1-ben van az interiorja és a vw-je, a poz2-ben az x, y, és z koordinátája a játékosnak.
FegyverObjekt = CreateDynamicObject(348, poz2[0], poz2[1], poz2[2], 0.0, 0.0, 0.0, poz1[0], poz1[1], -1);
EditDynamicObject(playerid, FegyverObjekt);

 
Namost, ez teljesen jól mûködik, mindaddig, amíg interiort nem váltok. Pl. amikor bemegyek egy ajtón (elteleportálok másik interiorba), majd visszajövök, a fegyver nem azon a helyen lesz, ahova mozgattam, hanem ahonnan elkezdtem mozgatni. Igen, próbáltam kiszedni a virtualworldre, illetve interiorra vonatkozó paramétert, de nem jártam sikerrel.
VISZONT!
Ha sima CreateObjectet és EditObjectet használok, azzal megy, még interior váltás után is. Streamer bug lenne? Vagy csak én rontottam el valamit nagyon.
Elõre is köszönöm a segítõ jellegõ hozzászólásokat!
Edit: elnézést, most próbáltam ki jobban és nem az interior váltásra, hanem a távolságra ugrik vissza az eredeti helyére. Tehát, ha messze megyek tõle, majd visszamegyek, egyszerûen már más helyen van.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 27. - 18:49:22 írta KovaNovik »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1128 Dátum: 2014. március 27. - 18:40:51 »
0 Show voters
hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet?
 

forward DerbySpawn(playerid);
public DerbySpawn(playerid)
{
if(derbymap == 1)
{
switch(random(7))
{
    case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid);
    case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid);
    case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
}
}
return 1;
}
stock Autoba(playerid)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
new vid;
vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);
PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);
}

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1129 Dátum: 2014. március 27. - 18:47:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: huhboy date=1395942051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet?
 

forward DerbySpawn(playerid);
public DerbySpawn(playerid)
{
if(derbymap == 1)
{
switch(random(7))
{
    case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid);
    case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid);
    case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
}
}
return 1;
}
stock Autoba(playerid)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
new vid;
vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);
PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);
}

 

Konkrétan mi a probléma? Nem teszi bele a kocsiba? Nem teleportálja oda? Errort/warningot ír? Crashelteti a szervert?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1130 Dátum: 2014. március 27. - 18:51:09 »
0 Show voters
mindegy...rákötöttem egy 2 másodperces timert, az megoldotta :D azért kössz :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 27. - 18:59:23 írta huhboy »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1131 Dátum: 2014. március 30. - 16:00:02 »
0 Show voters
Sziasztok
Csináltam egy ganga zona területet egy utat akarok kirajzolni csak az a baj hogy a minimap elkezd vibrálni bevillannak pár fények és ez nagyon idegesít.És azt akarom hogy simán menjen ne vibráljon
 
#include <a_samp>
new utak0;
public OnGameModeInit()
{
    utak0 = GangZoneCreate(1990.689331,622.292358,2179.733886,543.970153);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, utak0, 0x1a1818AA);
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 30. - 16:13:24 írta ZSOLTI99 »

Kisebb kérdések
« Válasz #1132 Dátum: 2014. április 03. - 21:21:50 »
0 Show voters
sziasztok !!
Mi az rp-ben átad animáció??

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1133 Dátum: 2014. április 04. - 10:04:09 »
0 Show voters
Ha egy style típusú dialog alatt csak a response-t nézem (a case-eket nem),akkor ha nem választ ki semmit a listából,és úgy kattint a baloldali gombra,akkor is lefut a response rész,ugye?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1134 Dátum: 2014. április 04. - 10:56:29 »
0 Show voters
Ha be van állítva akkor igen. Példa:
 
#include a_samp
#define DialogID 123
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if(dialogid == DialogID) {
if(!response) {
   // A Bal egér gombra kattint
}else{
   // A jobb egér gombra kattint
}
}
return 1;
}

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1135 Dátum: 2014. április 04. - 11:12:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: tudvari date=1396598649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha egy style típusú dialog alatt csak a response-t nézem (a case-eket nem),akkor ha nem választ ki semmit a listából,és úgy kattint a baloldali gombra,akkor is lefut a response rész,ugye?
 
akk automatikusan 0 s listitem

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1136 Dátum: 2014. április 04. - 11:22:26 »
0 Show voters
köszi.

Kisebb kérdések
« Válasz #1137 Dátum: 2014. április 04. - 12:11:23 »
0 Show voters
rpg nél mi az /átad animja???

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1138 Dátum: 2014. április 04. - 20:39:56 »
0 Show voters
Pár ismerõs nem tud feljönni a szerverre,mert amikor csatlakozni akar,akkor nem tudja elérni az IP-t.Ugyan azt írja ki,mint ha offline lenne a szerver.
És gondolom ha már 2 embernek ez a problémája,akkor lehet hogy emiatt az elmúlt 1 hónapban egy csomó játékostól estem el.
Szóval nem tudjátok mi lehet a baj? :D
 
Server didn\'t respond...

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1139 Dátum: 2014. április 04. - 21:25:02 »
0 Show voters
Hostos vagy házi a szeró ?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal