Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 186320 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1095 Dátum: 2014. március 20. - 21:54:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1395346159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De pl több szerveren is olyan szinten jól elvannak \"Takarva\"... Hogy a fenébe csinálják? :D
 
Én már megcsináltam editorban a saját modomhoz. Kicsit kilóg a dollárjel, mivel nem akartam olyan nagyon megnyújtani. Nincs rajta box, emiatt néhány számjegynél kilóg alóla a dollárjel. Emellett a színe nem egyezik meg az eredeti GTA-sal teljesen, mert a screenshot, amirõl szedtem a színét, kicsit torzított.
 

new Text:PenzJelzo[MAX_PLAYERS];
//OGMI-hez:
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
PenzJelzo = TextDrawCreate(488.000000, 76.000000, \" 00000000ft\");
TextDrawBackgroundColor(PenzJelzo, 255);
TextDrawFont(PenzJelzo, 3);
TextDrawLetterSize(PenzJelzo, 0.679998, 2.399999);
TextDrawColor(PenzJelzo, 777658367);
TextDrawSetOutline(PenzJelzo, 1);
TextDrawSetProportional(PenzJelzo, 1);
TextDrawSetSelectable(PenzJelzo, 0);
if(IsPlayerConnected(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, PenzJelzo);
}
}
//OnPlayerDisconnectnél:
TextHideShowForPlayer(i, PenzJelzo);

 
Nincsenek tabsize-ok, bocsi, telefonról írok (másolok).
Persze a saját modomból :D.
U.i.: Azért van elõtte szóköz, mert így egyszerûbb lesz kiírni elé a mínusz jelet.
 

#define fuggveny%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
stock intabs(int)
{
    if (int < 0)
        return -int;
    else
        return int;
}
fuggveny AdatTDFrissites(playerid)
{
new
    penz1 = intabs(jatekosAdat[playerid][Penz]);
    if(-99999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-999999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -99999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-00%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-99999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-999 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -99)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-00000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-99 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < -9)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(-9 <= jatekosAdat[playerid][Penz] < 0)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \"-0000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(0 <= jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(9 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 000000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(99 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 00000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(9999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 000%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
    if(99999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 00%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
if(999999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 9999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" 0%dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}
if(9999999 < jatekosAdat[playerid][Penz] <= 99999999)
{
       format(Kiiras[playerid], 128, \" %dFt\", penz1);
TextDrawSetString(PenzJelzo[playerid], Kiiras[playerid]);
}

 
Az AdatTD frissites függvényt timerre rakod, akkor frissül is rendesen, habár \"pörögni\" nem fog, mint az alap GTA-s (nem fog felfelé számolni, rögtön odaugrik).
VAGY!
Csinálsz egy saját HozzaadPenz függvényt, ami amellett, hogy hozzáadja a pénzr, frissíti is azt. Így nem lesznek felesleges frissülések, csak ha kell.
U.i.: Ebben az nincs megcsinálva, hogy ha többet adsz neki, akkor mit írjon ki, hanem akkor beragad, mindaddig, amíg nem változtatod meg kisebb értékre.
Remélem tudtam segíteni!
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 21. - 08:52:53 írta KovaNovik »

Kisebb kérdések
« Válasz #1096 Dátum: 2014. március 22. - 11:45:09 »
0 Show voters
Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1097 Dátum: 2014. március 22. - 12:51:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395485109\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1098 Dátum: 2014. március 22. - 13:13:54 »
0 Show voters
Sziasztok.
Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott  de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni.
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 
{
    if(dialogid == Zene_Dialog)
{
        if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\");
        if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\");
        if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\");
        if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3);
    if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\");
    }
    return 1;
}   

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1099 Dátum: 2014. március 22. - 13:39:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1395490434\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok.
Akarok csinálni egy zene dialogot már minden megvan csak azt nem tudom hogyan kéne megjeleníteni a linket nincs kedvem mind a 40 zenének a nevét beleírni elég lenne ha csak az http link lenen ott  de nem jut semmi az eszembe hogy lehet ezt megcsinálni.
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Zene_Dialog , DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádiók\",\"és akkor itt meg jelenne a link\\nKikapcsolás\",\"Hallgatás\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 
{
    if(dialogid == Zene_Dialog)
{
        if(listitem == 0) StopAudioStreamForPlayer(playerid), Msg(\"{FFFF00}Zeze kikapcsolása!\");
        if(listitem == 1) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}1\");
        if(listitem == 2) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket), Msg(\"{FFFF00}2\");
        if(listitem == 3) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http:majd amit ide rakok linket\"), Msg(\"{FFFF00}3);
    if(listitem == 4) PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"d\"), Msg(\"{FFFF00}neve\");
    }
    return 1;
}   

 

Tárold egy tömbben õket, és a dialog elõhozásánál formázd bele a nevüket ;)

Kisebb kérdések
« Válasz #1100 Dátum: 2014. március 22. - 14:01:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1395489100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?
 
[/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1101 Dátum: 2014. március 22. - 14:05:21 »
0 Show voters
kösz az infót

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1102 Dátum: 2014. március 22. - 14:17:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395493293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?
 
[/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba
[/quote]
Akkor írd hozzá az errorokat, amiket ír.

Kisebb kérdések
« Válasz #1103 Dátum: 2014. március 22. - 14:23:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1395494254\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Hellótok :DD
ezzel mi lehet a gond :|?
 
CMD:felvesz(playerid, params[])
{
     if(isnull(params))
     {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /felvesz [1-(Fegyver),2-(Drog),3-(Rádió)]\");
         return true;
     }
 if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
     {
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) return 1;
new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
if(GunID > 0 && GunAmmo != 0)
{
new f = MAX_OBJ+1;
for(new a = 0; a < MAX_OBJ; a++)
{
if(dGunData[a][ObjPos][0] == 0.0)
{
f = a;
break;
}
}
if(f > MAX_OBJ) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, \"Nincs fegyver a kezedbe!\");
RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
dGunData[f][ObjData][0] = GunID;
dGunData[f][ObjData][1] = GunAmmo;
GetPlayerPos(playerid, dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]);
dGunData[f][ObjID] = CreateObject(GunObjects[GunID], dGunData[f][ObjPos][0], dGunData[f][ObjPos][1], dGunData[f][ObjPos][2]-1, 93.7, 120.0, 120.0);
new buffer[50];
format(buffer, sizeof(buffer), \"Eldobtál egy %s\", GunNames[dGunData[f][ObjData][0]]);
SendClientMessage(playerid, 0x33AA3300, buffer);
}
return 1;
}

 
valamiért kiakadrá az egész gamemodom
 
Bocs ha offolok, de kezdõ szememmel ebbõl annyi jön le, hogy ez egy /eldob parancs. Mit értesz az alatt, hogy kiakad? Pawn library mûködése leállt? Vagy erroros? Vagy lefut pawnoban, de a szervert crashelteti?
 
[/quote]arra hogy amikor berakom rögtön elõjön 22 hiba
[/quote]
Akkor írd hozzá az errorokat, amiket ír.
 
[/quote]ezek jönnek elõ
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(513) : error 017: undefined symbol \"split\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(577) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(581) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(588) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(590) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(603) : error 017: undefined symbol \"SaveWeaponsToFile\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(612) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(613) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(617) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(618) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(622) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(623) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(627) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(652) : error 017: undefined symbol \"LoadWeaponsFromFile\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(662) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(663) : error 017: undefined symbol \"ProxDetector\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(680) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(707) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(713) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(732) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(734) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(749) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(751) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(766) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(767) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(768) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(784) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(785) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(786) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(795) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(801) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(814) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(815) : error 017: undefined symbol \"SendAdminMessage\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(829) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(829) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(831) : error 017: undefined symbol \"Neve\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

Moderátor olvassa, akkor elnézést kérek elõre!

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1104 Dátum: 2014. március 22. - 14:34:50 »
0 Show voters
Hiányzik belõle a Neve karakterlánc. Gondolom a játékos nevét akarja vele jelképezni.
Mod tetejére:
 

new Neve[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME]

 
Hiányzik belõle a ProxDetector függvény. Itt van, ha nincs kedved megkeresni (forrás: fórum):
 

stock ProxDetector(playerid, Float:radius, string[], col1, col2, col3, col4, col5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new Float:ix, Float:iy, Float:iz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
foreach(Player, i)
{
        if(GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
        {
      GetPlayerPos(i, ix, iy, iz);
      cx = (x - ix);
      cy = (y - iy);
      cz = (z - iz);
      if(((cx < radius/16) && (cx > -radius/16)) && ((cy < radius/16) && (cy > -radius/16)) && ((cz < radius/16) && (cz > -radius/16)))
      {
          SendClientMessage(i, col1, string);
      }
      else if(((cx < radius/8) && (cx > -radius/8)) && ((cy < radius/8) && (cy > -radius/8)) && ((cz < radius/8) && (cz > -radius/8)))
      {
          SendClientMessage(i, col2, string);
      }
      else if(((cx < radius/4) && (cx > -radius/4)) && ((cy < radius/4) && (cy > -radius/4)) && ((cz < radius/4) && (cz > -radius/4)))
      {
          SendClientMessage(i, col3, string);
      }
      else if(((cx < radius/2) && (cx > -radius/2)) && ((cy < radius/2) && (cy > -radius/2)) && ((cz < radius/2) && (cz > -radius/2)))
      {
          SendClientMessage(i, col4, string);
      }
      else if(((cx < radius) && (cx > -radius)) && ((cy < radius) && (cy > -radius)) && ((cz < radius) && (cz > -radius)))
      {
          SendClientMessage(i, col5, string);
      }
   }
}
return 1;
}

 
Így már jóval kevesebb errorja lesz (remélhetõleg).
A SendAdminMessage csak akkor lenne lehetséges, ha van változód, ami tárolja az adott játékos adminszintjét.
A loose identitation warningok pedig csak azt kelzik, hogy nem jó számú tab van az adott sor elõtt.

Kisebb kérdések
« Válasz #1105 Dátum: 2014. március 22. - 14:42:59 »
0 Show voters
Sziasztok!
Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t?
Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait?

Kisebb kérdések
« Válasz #1106 Dátum: 2014. március 22. - 14:52:20 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1395495290\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hiányzik belõle a Neve karakterlánc. Gondolom a játékos nevét akarja vele jelképezni.
Mod tetejére:
 

new Neve[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME]

 
Hiányzik belõle a ProxDetector függvény. Itt van, ha nincs kedved megkeresni (forrás: fórum):
 

stock ProxDetector(playerid, Float:radius, string[], col1, col2, col3, col4, col5)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new Float:ix, Float:iy, Float:iz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
foreach(Player, i)
{
        if(GetPlayerInterior(playerid) == GetPlayerInterior(i) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
        {
      GetPlayerPos(i, ix, iy, iz);
      cx = (x - ix);
      cy = (y - iy);
      cz = (z - iz);
      if(((cx < radius/16) && (cx > -radius/16)) && ((cy < radius/16) && (cy > -radius/16)) && ((cz < radius/16) && (cz > -radius/16)))
      {
          SendClientMessage(i, col1, string);
      }
      else if(((cx < radius/8) && (cx > -radius/8)) && ((cy < radius/8) && (cy > -radius/8)) && ((cz < radius/8) && (cz > -radius/8)))
      {
          SendClientMessage(i, col2, string);
      }
      else if(((cx < radius/4) && (cx > -radius/4)) && ((cy < radius/4) && (cy > -radius/4)) && ((cz < radius/4) && (cz > -radius/4)))
      {
          SendClientMessage(i, col3, string);
      }
      else if(((cx < radius/2) && (cx > -radius/2)) && ((cy < radius/2) && (cy > -radius/2)) && ((cz < radius/2) && (cz > -radius/2)))
      {
          SendClientMessage(i, col4, string);
      }
      else if(((cx < radius) && (cx > -radius)) && ((cy < radius) && (cy > -radius)) && ((cz < radius) && (cz > -radius)))
      {
          SendClientMessage(i, col5, string);
      }
   }
}
return 1;
}

 
Így már jóval kevesebb errorja lesz (remélhetõleg).
A SendAdminMessage csak akkor lenne lehetséges, ha van változód, ami tárolja az adott játékos adminszintjét.
A loose identitation warningok pedig csak azt kelzik, hogy nem jó számú tab van az adott sor elõtt.
 
Köszi most csak 6 error jött elõ :DD
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(23) : error 001: expected token: \";\", but found \"enum\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(510) : error 017: undefined symbol \"split\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\szerver0.3z\\gamemodes\\sajatmunka.pwn(574) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
sorok:
 
23.sorban->
enum dGunEnum
{
Float:ObjPos[3],
ObjID,
ObjData[2]
};
510. sorban
for(new g = 0; g < MAX_OBJ; g++)
{
fread(file, buffer);
split(buffer, FileCoords, \',\');<.. 510.sor ez
dGunData[g][ObjPos][0] = floatstr(FileCoords[0]);
dGunData[g][ObjPos][1] = floatstr(FileCoords[1]);
dGunData[g][ObjPos][2] = floatstr(FileCoords[2]);
dGunData[g][ObjData][0] = strval(FileCoords[3]);
dGunData[g][ObjData][1] = strval(FileCoords[4]);
574.sorban lévõ hiba:
if(strfind(Neve(playerid), \"_\", true) == -1 );
    {
        SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Nem megfelelõ Név!\");
        format(string1,sizeof(string1),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen név!\");
                SendClientMessageToAll(RED,string1);
                Kick(playerid);
    }

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 22. - 14:53:34 )


Sziasztok!
Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t?
Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait?
 
[/quote]
Hello ezzel elég könnyû :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1107 Dátum: 2014. március 22. - 18:55:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1395496340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok!
Hogyan tudok létrehozni, vagy mivel tudok rajzolni lekerekített téglalap textdraw-t?
Mivel rajzolják az egyedi kilométeróra textdrawjait?
 
Hello ezzel elég könnyû :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=290640
 
[/quote]
Ezzel szerintem nem kapott választ a kérdésre. Habár az tény, hogy azzal meg lehet valósítan, sõt, a videóban is szerepel az ahhoz szükséges dolog, méghozzá a textúrák TD-ként felhasználása. Keresd meg azt a textúrát, amely a számodra szükséges lekerekített sarkú téglalap ábra, majd használd az textdraw-ként. Azt viszont sajnos én sem tudom megmondani, hogy melyik ez a textúra, bocsi. :confused:

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1108 Dátum: 2014. március 22. - 20:08:47 »
0 Show voters
Sziasztok!
A GetDistance funkcióknál milyen mennyiséggel tér vissza?Méterrel?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1109 Dátum: 2014. március 22. - 20:10:48 »
0 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal