Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 184776 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1005 Dátum: 2014. május 02. - 19:07:26 »
0 Show voters
Akkor legyen egy lista dialog, ott ha rámész az egyikre, annak a koordinátáját rakja bele egy változódba, és jöjön ki egy dialog, hogy biztosan oda akarsz-e menni, eközben InterpolateCameraPossal ráközelít a hely koordánátáira, majd, ha igent nyomsz, rá is teleportál.

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1006 Dátum: 2014. május 02. - 19:30:02 »
0 Show voters
Oké kösz az infót majd letesztelem hogy ezzel a mûködik-e amit mondtál :D

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1007 Dátum: 2014. május 02. - 20:15:59 »
0 Show voters
akkor is jó a RemovePlayerFromVehicle() ,hogy ha nem is megy gyorsan és nem is megy lassan a jármû?Mert elvégre IG is van egy sebesség,aminél pont nem tudsz kiszállni,és vagy fel kell gyorsítanod,vagy le kell lassítanod.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1008 Dátum: 2014. május 02. - 20:49:40 »
0 Show voters
Ha ráteleportálod a saját pozíciójára, 100%, hogy kiszedi.

Kisebb kérdések
« Válasz #1009 Dátum: 2014. május 03. - 10:28:35 »
0 Show voters
Sziasztok! A következõ errort kapom a /parkol parancsomra:
 
error 076: syntax error in the expression, or invalid function call

 
Össze szeretnék hasonlítani két stringet(jelen esetbe a jármû tulaja és a játékos neve), de valamiért hibát ír.
Kód:
 
CMD:parkol(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 1)
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][Tulaj] == KarakterInfo[playerid][Nev])
      {
      }
      else
      {
         SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Ez nem a te jármûved!\");
      }
   }
   else
   {
      SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Nem vagy jármûben!\");
   }
}
}
}

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1010 Dátum: 2014. május 03. - 12:17:55 »
0 Show voters
így? :D
 

CMD:parkol(playerid, params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                if(FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 1)
                {
                        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                                if(JarmuInfo[GetPlayerVehicleID(playerid)][Tulaj] == strcmp(KarakterInfo[playerid][Nev]))
                                {
                                }
                                else
                                {
                                        SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Ez nem a te jármûved!\");
                                }
                        }
                        else
                        {
                                SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Nem vagy jármûben!\");
                        }
                }
        }
}

Kisebb kérdések
« Válasz #1011 Dátum: 2014. május 03. - 12:39:27 »
0 Show voters
Ugyanaz.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1012 Dátum: 2014. május 03. - 12:51:04 »
0 Show voters
Camp3r:
 
CMD:parkol(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerConnected(playerid) || FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] == 0) return 1;
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(jarmu == INVALID_VEHICLE_ID || jarmu == -1) return SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Nem vagy jármûben!\");
if(strcmp(JarmuInfo[jarmu][Tulaj], KarakterInfo[playerid][Nev]) != 0) SendNGRPMessage(playerid, 2, \"Ez nem a te jármûved!\");
//Ide jöhet a kód, ami lefut, ha minden oké. A jármûvel való operáláshoz létrehoztam neki egy jarmu változót.
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 03. - 12:57:19 írta KovaNovik »

Kisebb kérdések
« Válasz #1013 Dátum: 2014. május 03. - 12:52:39 »
0 Show voters
köszönöm

Kisebb kérdések
« Válasz #1014 Dátum: 2014. május 03. - 15:06:46 »
+1 Show voters
Hello Tudna segitene vki?Epsilon felrakta a Left 4 dead Szervert nemtudom h kell elinditani!

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1015 Dátum: 2014. május 04. - 14:36:06 »
0 Show voters
Hali. Olyan problémám lenne hogy csináltam egy olyat hogy admint ne lehessen kickelni de mikor játékost kickelek akkor is kiírja hogy \"admint nem lehehet kickelni\" de kickeli a játékost csak annyi a hibája és nem bírok rájönni hogy mi a hiba benne!
 
forward KickTimer(playerid);
// Kicks a player with a reason
COMMAND:kick(playerid, params[])
{
    new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24];
    // Send the command to all admins so they can see it
    SendAdminText(playerid, \"/kick\", params);
    // Check if the player has logged in
    if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
    {
        // Check if the player\'s admin-level is at least 1
        if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
        {
            if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hasznalta: \\\"/kick <JátékosNév/ID> <Indok>\\\"\");
            else
            {
                if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected) error&&
                {
                   if (APlayerData[PlayerToKick][PlayerLevel] == 0)
                    {
                    // Get the name of the player who warned the player
                    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
                    // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked
                    format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél egy admin által %s %s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name);
                    SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                    format(ReasonMsg, 128, \"Indok: %s\", Reason);
                    SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                    SetTimerEx(\"KickTimer\",100,false,\"i\",PlayerToKick);
         }
         SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admint nem kickelhetel!.\");
                }
                else
                    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos.\");
             }
        }
        else
            return 0;
    }
    else
        return 0;
    // Let the server know that this was a valid command
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 04. - 14:37:39 írta ZSOLTI99 »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1016 Dátum: 2014. május 04. - 14:56:21 »
0 Show voters
tessék:
 

forward KickTimer(playerid);
// Kicks a player with a reason
COMMAND:kick(playerid, params[])
{
    new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24];
    // Send the command to all admins so they can see it
    SendAdminText(playerid, \"/kick\", params);
    // Check if the player has logged in
    if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
    {
        // Check if the player\'s admin-level is at least 1
        if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
        {
            if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hasznalta: \\\"/kick <JátékosNév/ID> <Indok>\\\"\");
            else
            {
                if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected) error&&
                {
                 if (APlayerData[PlayerToKick][PlayerLevel] == 0)
                    {
                     // Get the name of the player who warned the player
                     GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
                     // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked
                     format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél egy admin által %s %s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name);
                     SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                     format(ReasonMsg, 128, \"Indok: %s\", Reason);
                     SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                     SetTimerEx(\"KickTimer\",100,false,\"i\",PlayerToKick);
     }else
         SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admint nem kickelhetsz.\");
                }
                else
                    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos.\");
             }
        }
        else
            return 0;
    }
    else
        return 0;
    // Let the server know that this was a valid command
    return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1017 Dátum: 2014. május 04. - 15:15:49 »
0 Show voters
Hali.
Csaináltam egy NPC-t mert sok minden bugol valamiért 0-ás ID-re és azt gondoltam a legkönnyebb megoldásnak ha lerakok egy NPC-t. Ez meg is valósult, lespawnoltatom, majd disconnectel magától.
Bent van a rec file, megvan a scriptje, megvan a ConnectNPC, és a cfg be is a maxnpc 1..
Mi lehet a baj?
 
[15:10:32] [npc:join] FakeFlash has joined the server (NPC IP)
[15:10:51] [npc:part] FakeFlash has left the server (0:0)
[/quote]

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1018 Dátum: 2014. május 04. - 15:23:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1399209349\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.
Csaináltam egy NPC-t mert sok minden bugol valamiért 0-ás ID-re és azt gondoltam a legkönnyebb megoldásnak ha lerakok egy NPC-t. Ez meg is valósult, lespawnoltatom, majd disconnectel magától.
Bent van a rec file, megvan a scriptje, megvan a ConnectNPC, és a cfg be is a maxnpc 1..
Mi lehet a baj?
 
[15:10:32] [npc:join] FakeFlash has joined the server (NPC IP)
[15:10:51] [npc:part] FakeFlash has left the server (0:0)

[/quote]
nálam, ha valami id0-ra bugol szimplán
 
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)

 
és ez megoldja :D

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #1019 Dátum: 2014. május 04. - 15:33:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ugyebár hogyha CreateDynamicObjectel rakok le valamit,és ha nem adom meg az utolsó paramétereket,pl.: drawdistance,akkor ott azt defaultnak veszi.
De így például nagyon kicsi egy bizonyos exteriorban,és ha az egyik végében állok,akkor a másik vége nem tölt be(kék).
És mi lehet az oka? lehet az,hogy túl sok object van?Hogy lehet ezt megcsinálni?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal