Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :|
Sziasztok olyan kérdésem lenne az mitõl lehet , hogy felmegyek szerverre belépek a felhasználómba miután beléptem , a karakterem össze megy egy doboz alakú skinné és a felhõk felé száll :| és csak akkor éledek le ha meghalok :| Lespawnolod a játékost, de valamit elrontasz, ezáltal lesz ilyen bug. OnPlayerConnectnél TogglePlayerSpectating(playerid, 1);Amikor belép, akkor elõször TogglePlayerSpectating(playerid, 1); majd utána állíts spawn infot, utána spawnold le, utána állíts egyéb cuccokat, amit nem te, hanem a játék tárol, pl. fegyverskill. [/quote]Köszi !Megvan abba hagytam egy parancs írását csak annyit írtam hogy SpawnPlayer(playerid) kordináta nélkül:)
new FegyverObjekt;//A poz1-ben van az interiorja és a vw-je, a poz2-ben az x, y, és z koordinátája a játékosnak.FegyverObjekt = CreateDynamicObject(348, poz2[0], poz2[1], poz2[2], 0.0, 0.0, 0.0, poz1[0], poz1[1], -1);EditDynamicObject(playerid, FegyverObjekt);
forward DerbySpawn(playerid);public DerbySpawn(playerid){if(derbymap == 1){switch(random(7)){ case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid); case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid); case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid); case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid); case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid); case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid); case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);}}return 1;}stock Autoba(playerid){ new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);GetPlayerFacingAngle(playerid, A);new vid;vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);}
hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet? forward DerbySpawn(playerid);public DerbySpawn(playerid){if(derbymap == 1){switch(random(7)){ case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid); case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid); case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid); case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid); case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid); case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid); case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);}}return 1;}stock Autoba(playerid){ new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);GetPlayerFacingAngle(playerid, A);new vid;vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);}
#include <a_samp>new utak0;public OnGameModeInit(){ utak0 = GangZoneCreate(1990.689331,622.292358,2179.733886,543.970153); return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){ GangZoneShowForPlayer(playerid, utak0, 0x1a1818AA); return 1;}
#include a_samp#define DialogID 123public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {if(dialogid == DialogID) {if(!response) { // A Bal egér gombra kattint}else{ // A jobb egér gombra kattint}}return 1;}
Ha egy style típusú dialog alatt csak a response-t nézem (a case-eket nem),akkor ha nem választ ki semmit a listából,és úgy kattint a baloldali gombra,akkor is lefut a response rész,ugye?
Server didn\'t respond...