Hali.Tudnátok mondani valami tippet mit lehetne csinálni hogy a jármûvek ne süppedjenek a mappba? Ami a vizen van! [/quote]Lassabban tölti be az objecteket mint a jármûveket.. helyetted índitanék egy timert amivel betöltöd a jármûveket szerver índitás után.. vagy amit leírt Dfoglalo.
public CheckForWalkingTeleport(playerid){
Bõvebben esetleg? Semmi jót nem találtam róla sajnos.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1, x, y,z))//a belépési pont koordinátája{SetPlayerPos(playerid,x, y, z);//ahova szeretnéd, hogy a playert tegyereturn 1;}
SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 2936, 1, 0.184699, 0.426247, 0.000000, 259.531341, 80.949592, 0.000000, 0.476124, 0.468181, 0.470769);
Hellotok mitõl lehet hogy ez az object-> SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 2936, 1, 0.184699, 0.426247, 0.000000, 259.531341, 80.949592, 0.000000, 0.476124, 0.468181, 0.470769);ez egy feszítõ vas.Amint rá addolom megjelenik és eltünik :| [/quote]bemásolhatnád az egész kódot, abból többet meglehetne tudni....ennyibõl semmi baja nincs...
Hellotok mitõl lehet hogy ez az object-> SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 2936, 1, 0.184699, 0.426247, 0.000000, 259.531341, 80.949592, 0.000000, 0.476124, 0.468181, 0.470769);ez egy feszítõ vas.Amint rá addolom megjelenik és eltünik :| [/quote]bemásolhatnád az egész kódot, abból többet meglehetne tudni....ennyibõl semmi baja nincs... [/quote] if(strcmp(cmd, \"/munkakezd\", true) == 0){ if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 31) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 385.9188,2608.2549,17.4246, 3.0); SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18634, 6, 0.078222, 0.000000, 0.110844, 298.897308, 264.126861, 193.350555, 1.000000, 1.000000, 1.000000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Menj a kijelölt helyre!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy bányász.\"); } return 1;}ez a code :DD én írtam :33. Még egy olyan kérdésem lenne hogy , game mode-ba vannak kocsik amiket lerakok és láthatatlanok az mitõl lehet?
if(strcmp(cmd, \"/munkakezd\", true) == 0){ if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 31) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 385.9188,2608.2549,17.4246, 3.0); SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18634, 6, 0.078222, 0.000000, 0.110844, 298.897308, 264.126861, 193.350555, 1.000000, 1.000000, 1.000000); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Menj a kijelölt helyre!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy bányász.\"); } return 1;}
RemovePlayerAttachedObject
elõször is...szerintem nem ugyanaz a két kód xd de a kódban hiba nincs......timer-ben, vagy OnPlayerUpdate-ban nincs RemovePlayerAttachedObject??az autóid meg vagy nem jó helyre raktad, vagy más világba... [/quote]siman a szabadba :DD nincsenek intibe :| ezért fura :\'DDupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 21. - 12:54:42 )megvan.:SHa valakinek ugyan ilyen gondja lenne akkor keressen rá erre->LinkVehicleToInterior
Valaki tudna olyat hogy adminnak másszínû az id-je.? Ja meg hogy a Ladmin4v2-ben ne csak az legyen hogy:[ADMIN]Valaki parnacsott használt: REPAIR HANEM[ADMIN_CMD]:Valaki egy admin parancsott használt: REPAIR Szin is változna.mert ha belenyulok a ladminba akkor valamiért errorozik pedig megvan a inc em! Sokat segítenétek ezzel! Ja és mégegy: Ha admin beirja hogy /setgravity akkor elküldi az admin_cmd-t az amdinoknak meg vált ne keljen rcon setgravity-t álitani! Köszönöm! [/quote]az elsõ kérésed nem igazán értem xd de a gravitációsba csak dcmd_setgravity(playerid, params[]){//szintellenõrzés nem tudom hogy megy a ladmin-ban...xd de az nem nehéz belemáslnod//meg nem árt egy ellenõrzést csinálni a paramsnak, hogy biztos szám legyennew string[128];format(string, 128, \"gravity %d\", params);SendRconCommand(string);return 1;}
dcmd_setgravity(playerid, params[]){//szintellenõrzés nem tudom hogy megy a ladmin-ban...xd de az nem nehéz belemáslnod//meg nem árt egy ellenõrzést csinálni a paramsnak, hogy biztos szám legyennew string[128];format(string, 128, \"gravity %d\", params);SendRconCommand(string);return 1;}
#include new Text:Time, Text:Date;new hours;new minute;forward settime(playerid);public OnGameModeInit(){ SetTimer(\"settime\",1000,true);Date = TextDrawCreate(537.00000,10.00000,\"--\");TextDrawFont(Date, 2); TextDrawSetOutline(Date,2); // thickness 1 TextDrawBackgroundColor(Date,0x000000FF);TextDrawLetterSize(Date,0.5,1.5);Time = TextDrawCreate(547.00000,28.00000,\"--\");TextDrawFont(Time, 2); TextDrawSetOutline(Time,2); // thickness 1 TextDrawBackgroundColor(Time,0x000000FF);TextDrawLetterSize(Time,0.5,1.5);SetTimer(\"settime\",1000,true);return 1;}public OnFilterScriptExit(){print(\"\\n-----------------------------------------------------\");print(\" Update Version! WORLDCLOCK+DATE By Shadow !UNLOADED!\");print(\"-----------------------------------------------------/n\");return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){ gettime(hour, minute); SetPlayerTime(playerid,hour,minute); return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){TextDrawHideForPlayer(playerid, Time), TextDrawHideForPlayer(playerid, Date);gettime(hours, minute); SetPlayerTime(playerid,hours,minute);return 1;}public settime(playerid){new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date, string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time, string); SetPlayerTime(playerid,hours,minutes);}