Valaki nem tudja melyik az az animáció amikor cj vesz egy dobozos üditõt az autómatánál? [/quote]http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAnimationIndexItt amit találsz kódot beilleszted a a módodba, majd felmész a szerveredre, cj skinre váltasz, keresel egy \"dobozos üdítõ automatát\", veszel egyet, majd közben figyeled mit ír ki.Na az lesz azaz animáció.
case TEAM_ADMINS: { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,gAdminsSP[rand][0],gAdminsSP[rand][1],gAdminsSP[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid,gAdminsSP[rand][3]); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_PLAYER,\"Nem vagy admin.\"); }}
Sziasztok itten hogy lehet viszadobbni a karakterválasztóba? ITTEN case TEAM_ADMINS: { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,gAdminsSP[rand][0],gAdminsSP[rand][1],gAdminsSP[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid,gAdminsSP[rand][3]); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_PLAYER,\"Nem vagy admin.\"); }} [/quote] ForceClassSelection(playerid);
ForceClassSelection(playerid);
Sziasztok itten hogy lehet viszadobbni a karakterválasztóba? ITTEN case TEAM_ADMINS: { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,gAdminsSP[rand][0],gAdminsSP[rand][1],gAdminsSP[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid,gAdminsSP[rand][3]); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_PLAYER,\"Nem vagy admin.\"); }} [/quote] ForceClassSelection(playerid); [/quote]Köszönöm szépen!
Üdv!SetPlayerAttachedObject és a Attach3DTextLabelToPlayer függvényt használva amikor a játékos meghal, akkor az OnPlayerDeath callback-nél kell-e törölni a rácsatolt objectet, és OnPlayerSpawn-nál meg újra rácsatolni. [/quote]Ez most kérdés akarna lenni? Igen, ajánlott!
Hellotok el lehet tüntetni az alap san andreasos dollar vonalat? [/quote]Tudtommal csak ha csinálsz rá textdrawot.