TogglePlayerClock(playerid, 0);
Hogyan is lehet levonni egy játékostól pénzt?GivePlayerMoney ?
new mstr[128];mstr= GetPlayerMoney(JATEKOSIDJE);SetPlayerMoney(JATEKOSIDJE,mstr-ÖSSZEGAMENNYIT LEVONSZ);
Kedves rcsbakos2!Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3 kiterjesztésû fájl legyen.2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül.
Kedves rcsbakos2!Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3 kiterjesztésû fájl legyen.2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül. Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:SAz elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani? [/quote]használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod \"StartAudioStreamForPlayer\"
Kedves rcsbakos2!Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3 kiterjesztésû fájl legyen.2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül. Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:SAz elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani? [/quote]használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod \"StartAudioStreamForPlayer\" [/quote]majdnem eltaláltad xd nem \"StartAudioStreamForPlayer\", hanem PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");
Kedves rcsbakos2!Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3 kiterjesztésû fájl legyen.2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül. Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:SAz elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani? [/quote]használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod \"StartAudioStreamForPlayer\" [/quote]majdnem eltaláltad xd nem \"StartAudioStreamForPlayer\", hanem PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\"); [/quote]Én is elírtam, nem csak dns, elnézést Play, nem pedig Start. És annak a katonás cuccnak valami ilyesmit készíts: /lop parancs{PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++){if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát){ SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\");}}} Valami ilyesmit hozz össze.
/lop parancs{PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++){if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát){ SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\");}}}
Kedves rcsbakos2!Semmi baj, kérdezz csak nyugodtan.1. OnPlayerUpdate alatt hívd meg az IsPlayerInRangeOfPoint függvényt, majd tégy oda egy StartAudioStreamForPlayer függvényt, a lejátszandó zene webes linkjével együtt, amely lehetõleg egy .mp3 kiterjesztésû fájl legyen.2. Lekérdezed a legközelebbi kocsi ID-jét a GetNearestVehicle névre hallgató függvénnyel, amely egy, a módodhoz utólag hozzáadható, vagy angolosan: custom függvény.3. A GetPlayerVehicleID függvénnyel kérdezheted le, hogy a játékos melyik kocsiban ül. Nagyon köszönöm a válaszod nem tudom csak miért most jelezte:SAz elsõ kérdésemnél ugy kérdeztem azt hogy hogy lehet megoldani a zene lejátszást,most egy parancshoz szeretném kötni ami ez:/lop a lényege a parancsnak hogy a játékos ellop egy tárgyat a katonaságról az jelez a katonáknak,és itt szeretném lejátszani a sziréna hangot!Ezt hogy lehet megoldani? [/quote]használj for ciklust azon belül ellenõríztesd hogy a játékosok kközött ki katona. és aki katona annak játszd le a hangod \"StartAudioStreamForPlayer\" [/quote]majdnem eltaláltad xd nem \"StartAudioStreamForPlayer\", hanem PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\"); [/quote]Én is elírtam, nem csak dns, elnézést Play, nem pedig Start. És annak a katonás cuccnak valami ilyesmit készíts: /lop parancs{PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\");for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++){if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát){ SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\");}}} Valami ilyesmit hozz össze. [/quote]õõõ a katonáknak kell lejátszani a hangot szóval így /lop parancs{for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++){if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát){ SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\"); PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); //azoknak jatsza le akiknek a katona valtozo értéke = 1-el}}}
/lop parancs{for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++){if(Katona == 1) // Ha a játékos katona (nem tudom nálad mi jelzi a katonát){ SendClientMessage(i, szín, \"Lopják a sajtot!\"); PlayAudioStreamForPlayer(i, \"link\"); //azoknak jatsza le akiknek a katona valtozo értéke = 1-el}}}