Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 185905 alkalommal)

Kisebb kérdések
« Válasz #495 Dátum: 2012. december 31. - 09:31:38 »
0 Show voters
Láttam róla valahol egy videót, de már nem tudom hol. (51 körzet kerítésébõl szedett ki 2 ajtót)
Esetleg itt van wiki:   http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer
« Utoljára szerkesztve: 2012. december 31. - 10:01:22 írta takehun »

Kisebb kérdések
« Válasz #496 Dátum: 2013. január 04. - 15:04:16 »
0 Show voters
Háj, szerver gyorsaság, lagg szempontjából [hostingos] hogyan érdemes a scripteket tárolni?
1. - GameMode-ban az összes script [kb 6-8 ezer] vagy
2. - 15-16 filterscriptben elosztva + GM-ben egy kevés. (jelenleg így van nekem)
Vagy 3. - teljesen mindegy, ez nem befojásol semmit.
Illetve mire kell odafigyelni, hogy laggmentes legyen egy hostingolt szeró? (zcmd -t használok 90%-ban)
Köszönöm!

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #497 Dátum: 2013. január 05. - 00:14:28 »
0 Show voters
Szerintem az 1 -es mivel tisztábban látod a módot és mindent látol én mindent a módba teszek és semmi lagg nincs..  ;)

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #498 Dátum: 2013. január 05. - 13:19:43 »
0 Show voters
Szerintem nem nagyon befolyásolja, de akkor sem jó 15-16 fs-ben külön tárolni, nálam pl úgy van (mondjuk ez házi szeró), hogy van egy gm, de ebben gyakorlatilag nincs semmi, csak az objectek és van egy fs ami maga a játék. nekem nem nagyon laggolt még ilyen miatt egyébként de az objecteket érdemes egy helyre rakni

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #499 Dátum: 2013. január 05. - 22:30:59 »
0 Show voters
Az logikus, hogy minél kevesebb FS-et használsz, annál kevesebbet fog zabálni. (Mondjuk szerintem nem nagyon, csak elenyészõ mennyiség)
Én azt ajánlom, hogy írj mindent a módba, kivéve az objectokat esetleg a kocsikat, mivel abból sok van és fölöslegesen lassítja a fordítási sebességet.
Sok script használatának sincs értelme, mivel úgy nem tudsz normálisan összefüggõen komunikálni mindennel (meg lehet oldani, az igaz), ezért sokkal jobban megéri az egészet egy GM-ben és minden egyhelyen van, összefüggõen.

Kisebb kérdések
« Válasz #500 Dátum: 2013. január 08. - 03:06:10 »
0 Show voters
Hali. Alap lvdm módban (vagy ladminban?) hol tudnám beállítani azt, hogy tab nyomásnál a Score alatt ne pénzt, hanem az ölések számát mutassa? Köszönöm elõre is!

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #501 Dátum: 2013. január 09. - 20:23:46 »
0 Show voters
Üdv.
Rendeltem hostot, és normálisan feltettem mindent, és nem indul el a szerver, de 1x2x jóvolt.
Betettem a crashdetect plugin-t, és ezt adta ki:
 
[20:20:43] Crash caused by an unknown error in print at address 0x8
[20:20:43] Stack trace of gamemodes/dg.amx (most recent call first):
[/quote]
Ja, és a logba minden jó, a mysql csatlakozás is betölt mindent stb..
Mi a hiba?

Rammstein

  • Vendég
Kisebb kérdések
« Válasz #502 Dátum: 2013. január 09. - 20:33:42 »
0 Show voters
melyik hosztól rendeltél?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #503 Dátum: 2013. január 09. - 20:34:56 »
0 Show voters
bbe

Kisebb kérdések
« Válasz #504 Dátum: 2013. január 22. - 08:44:19 »
0 Show voters
Üdv!
Én valamit nagyon nem értek:
Mivel lehet megnyitni a .amx-eket?
Mert át kellene írni benne valamit, de nincs hozzá .pwn, és nem tudok egy olyan programot se, ami a .amx-et megnyitná...
Választ elõre is köszi

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #505 Dátum: 2013. január 22. - 10:28:52 »
0 Show voters
AntiDeAMX de nem ajánlatos, mert teli rakja buggokkal.

Kisebb kérdések
« Válasz #506 Dátum: 2013. január 23. - 14:45:51 »
0 Show voters
Nekem van egy olyan hibám, hogy kiszedtem pár objektet egy editorral, kódot pedig bemásoltam modomba. Csak valamiért nem fogadja el, mert ez a hiba fogad: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Mi lehet a probléma?

Kisebb kérdések
« Válasz #507 Dátum: 2013. január 25. - 18:04:17 »
0 Show voters
Sztem vagy nincs meg valamelyik .inc

Nem elérhető Szasza

  • 388
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #508 Dátum: 2013. január 25. - 22:23:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: Artisz date=1358948751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem van egy olyan hibám, hogy kiszedtem pár objektet egy editorral, kódot pedig bemásoltam modomba. Csak valamiért nem fogadja el, mert ez a hiba fogad: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Mi lehet a probléma?
 
Gondolom nem OnPlayerConnect be raktad ....

Nem elérhető Vincenzo

  • 631
  • Volt sunwell.hu configos
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #509 Dátum: 2013. január 25. - 22:27:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: Szasza date=1359149031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nekem van egy olyan hibám, hogy kiszedtem pár objektet egy editorral, kódot pedig bemásoltam modomba. Csak valamiért nem fogadja el, mert ez a hiba fogad: undefined symbol \"RemoveBuildingForPlayer\"
Mi lehet a probléma?
 
Gondolom nem OnPlayerConnect be raktad ....
 
[/quote]
vagy nem 0.3d v 0.3e-s a pawnod & includeid

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal