Szerző Téma: Kisebb kérdések  (Megtekintve 186545 alkalommal)

xTomiX

  • Vendég
Kisebb kérdések
« Válasz #90 Dátum: 2011. november 08. - 09:36:24 »
0 Show voters
Helló az lenne a problémám hogy pl letöltek egy stunt mappot beteszem a filterscriptekbe meg beirom a cfg-be akkor az megjelenik a szerverbe ,de ha letöltök egy másik stunt mappot másik helyre az objecteket kimásolom és az elsö stunt mapba teszem hozzáadom,deh akkor csak az egyik jelenik meg miért? máshogy kéne csináljam?vagz nememged több objectet?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #91 Dátum: 2011. november 08. - 15:15:53 »
+1 Show voters
Valószínûleg CreateObject-el van létrehozva, tehét globális object.
Globális objectból 0.3c alatt 400-at lehet, 0.3d alatt 1000.
Ajánlom, hogy használj streamer-t.

xTomiX

  • Vendég
Kisebb kérdések
« Válasz #92 Dátum: 2011. november 12. - 11:01:52 »
0 Show voters
http://sampforum.hu/index.php?topic=14980.15
Valaki tudni nekem segiteni az utolso hozzaszolas?

Kisebb kérdések
« Válasz #93 Dátum: 2011. november 12. - 14:07:21 »
0 Show voters
A textdrawokat OnGameModeExit-nél meg kell semmisíteni?

Kisebb kérdések
« Válasz #94 Dátum: 2011. november 12. - 14:15:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zinthos date=1321103241\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A textdrawokat OnGameModeExit-nél meg kell semmisíteni?
 
Igen. :)

dexi

  • Vendég
Kisebb kérdések
« Válasz #95 Dátum: 2011. november 12. - 22:42:19 »
0 Show voters
Hali, azt hogy tudom megoldani hogy ha belemegyek a \"fegyobolt\" nevû pickupba akkor  ezt csinálja:
[pawn]SendClientMessage(playerid, SZURKE, \"Fegyver vétel dialoghoz: /fegyvervesz.\");[/pawn]
Csináltam egy ilyet de nem akar menni:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
 if( pickupid == fegyobolt )
{ SendClientMessage(playerid, YELLOW, \"Fegyvervételhez /fegyvervesz.\");}
   return 1;
}[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #96 Dátum: 2011. november 12. - 23:02:02 »
0 Show voters
new fegyobolt;
OnGameModeInit:
[pawn]fegyobolt = CreatePickup(1242, 2, X,Y,Z, -1);[/pawn]

dexi

  • Vendég
Kisebb kérdések
« Válasz #97 Dátum: 2011. november 12. - 23:09:23 »
0 Show voters
megvolt de semmi nemtörténik ha nekimegyek...

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #98 Dátum: 2011. november 13. - 20:59:17 »
0 Show voters
[pawn]new pickupneve;[/pawn] //pickup neve
Azt a pickupot ameiknek akarod,hogy funkciója legyen ahoz azt kell írni amit a mod elejére irtunk.
így:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
pickupneve=AddStaticPickup(pikupid, kordináta);
return 1;
}
[/pawn]
Itt kell beállítani a pickup funkcióját:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == pickupneve )
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"szöveg\");
}
return 1;
}
[/pawn]
tehát:
[pawn]new fegyobolt;[/pawn] //pickup neve
Azt a pickupot ameiknek akarod,hogy funkciója legyen ahoz azt kell írni amit a mod elejére irtunk.
így:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
fegyobolt=AddStaticPickup(pikupid, kordináta);
return 1;
}
[/pawn]
Itt kell beállítani a pickup funkcióját:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == fegyobolt)
{
SendClientMessage(playerid, SZURKE, \"Fegyver vétel dialoghoz: /fegyvervesz.\");
}
return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 13. - 21:06:36 írta Dávidka »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Kisebb kérdések
« Válasz #99 Dátum: 2011. november 15. - 20:47:42 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Zinthos date=1321103241\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A textdrawokat OnGameModeExit-nél meg kell semmisíteni?
 
Ha nem használsz GMX-et, hanem a webadminnal restartolsz ( Azaz, ha bezárja a samp szervert és újra elindítja ), akkor totál felesleges, mivel ez a callback csak GMX után hívódik meg.

Kisebb kérdések
« Válasz #100 Dátum: 2011. november 15. - 22:08:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: tudvari date=1315146200\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Melyik filterscript vagy hasonló tartalmazza a belépõ sárga nyilakat? (Pl.: Ammu nation stb)
 
Mire gondolsz az interior bejáratok elõtti nyílra? Mert akkor egy script sem tartalmazza, töröld ki a gamemode-ból ezt:
[pawn]DisableInteriorEnterExits();[/pawn]
És multin is ugyanúgy betudsz menni az alapházakba (interiorokba). Üdv, Fecsii 8)

Kisebb kérdések
« Válasz #101 Dátum: 2011. november 18. - 20:20:10 »
0 Show voters
Hali.
Lenne 1 olyan problémám, van a CheckPoint és abba az, hogy DisablePlayerCheckpoint(playerid); és ha szeron bele megyek a checkpointba akkor nekem eltünik a checkpoint de másnak nem, hogyan tudnám megoldani h mindenkinek eltünjön?

Kisebb kérdések
« Válasz #102 Dátum: 2011. november 18. - 20:51:39 »
+1 Show voters
Idézetet írta: .King. date=1321644010\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.
Lenne 1 olyan problémám, van a CheckPoint és abba az, hogy DisablePlayerCheckpoint(playerid); és ha szeron bele megyek a checkpointba akkor nekem eltünik a checkpoint de másnak nem, hogyan tudnám megoldani h mindenkinek eltünjön?
 
[pawn]for(new i = 0;i < GetMaxPlayers();i++)
{
DisablePlayerCheckpoint(i);
}[/pawn]

Kisebb kérdések
« Válasz #103 Dátum: 2011. november 18. - 21:04:25 »
0 Show voters
Köszi megy a +! :D

Kisebb kérdések
« Válasz #104 Dátum: 2011. november 19. - 15:41:20 »
0 Show voters
Hali Lenne eggy kérdésem!
Házakat mappolok az MTA 1.0.5 segítségével de nagyon zavarnak a fák  :( szinte alig tudok házakat és egyáb dolgokat lerakni és ezek a Fák és Bokrok az alap GTA Sa-ban vannak és  ezeket hogy tudom kiszedni hogy ne legyenek ott?? (remélem érthetõen fogalmaztam  :) )

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal