Mit rontottam el? Mi hiányzik belõle? Azt szeretném hogy parancsra lespawnoljon, egyszerre többet is lehetne.[pawn]new Float:x, Float:z, Float:y;if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0){GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:z, Float:y);SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(Float:x, Float:z, Float:y 1225); return 1;}[/pawn]és ha megkérhetnélek bennetek valami törlõ parancsot is létrehoznátok hozzá?elõre is köszi
Remek Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le. És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere.Válaszokat köszönöm
Remek Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le. És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere.Válaszokat köszönöm Azt hittem,hogy már létre van hozva az object!Szerintem csinálj 3 objectet:[pawn]new object[3];object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0){ new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z );SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(object[1], x, y, z );return 1;}if (strcmp(cmdtext, \"/setobject2\", true) == 0){ new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z );SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(object[2], x, y, z );return 1;}if (strcmp(cmdtext, \"/setobject3\", true) == 0){ new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z );SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(object[3], x, y, z );return 1;}[/pawn] [/quote] object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0); Helyett: object[0] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0); SetObjectPos(object[1], x, y, z );SetObjectPos(object[2], x, y, z );SetObjectPos(object[3], x, y, z ); Helyett: SetObjectPos(object[0], x, y, z );SetObjectPos(object[1], x, y, z );SetObjectPos(object[2], x, y, z );
object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[3] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
object[0] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[1] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object[2] = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);
SetObjectPos(object[1], x, y, z );SetObjectPos(object[2], x, y, z );SetObjectPos(object[3], x, y, z );
SetObjectPos(object[0], x, y, z );SetObjectPos(object[1], x, y, z );SetObjectPos(object[2], x, y, z );
Köszönöm, De az az igazság nem teljesen így gondoltam, lehet roszul írtam le.Szóval 1 parancs lenne ami: /setobjectErre a parancsra lejön a 1225-ös Idjû Object a skin elé egy kis távolságra.Ha beírom hogy /setobject akkor lespawnol a hordó a közelemben, és ha ujra beirom hogy /setobject akkor mégegy lespawnol, de persze az elsõ is a helyén marad, és így tovább. Attól függ hogy a könyebb megoldani ha bármennyit lespawnolhatok, vagy ha egyszere max 3mat.És ha felrobban a hordó akkor ne spawnoljon ujra, hanem tünjön el, csak akkor legyen ujra hordó ha én azt kérem. Amiket póbálgattam, az némelyik vagy ne mvolt jó, vagy robbanás után bebugolt és nem tett le a több objectet.Válaszokat és asegítségeket elõre is köszönöm
Köszönöm a gyors reagálásotokat, Megsikerült oldanom kicsit másképp a dolgokat, ahogy teljes mértékben megvilágosodtam. De még mindig van egy kis bökennõ.Kicsit rondán oldottam meg, de engem ez nem zavar, jobban átlátom.[pawn]new object; new object1;new object2;[/pawn]OnPlayerCommandnál:[pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0){ new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z );SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\");SetObjectPos(object, x, y, z );SetObjectPos(object1, x, y, z );SetObjectPos(object2, x, y, z );return 1;}[/pawn]Valamint az OnGameModeInitnél.[pawn]object = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object1 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);object2 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0);[/pawn]Tehát beírom hogy /setobject és lejön 3 hordó a kordinátámra, evvel semmi gond.A próblémám márcsak annyi, hogy amit lespawnoltam, és felrobbantom, utánna nem tudok ujra lehívni hordókat, ezen hogyan változtathatok?